  • Data: 2010-06-21 06:34:15
    Temat: Re: kupi3em kask z Lidla
    Od: LukeB <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup
    dyskusyjnych:hv23kc$a...@n...onet.pl...
    > Sa ludzie co nie potrafia normalnie funkcjonowac z jakims kawalkiem
    > silikonu wetknietym na stale w ucho, po prostu ich drazni i uczula taki
    > kawal obcego ciala w uchu.

    Sa tez ludzie, ktorych zatyczki zwyczajnie wk..wiaja, lubia slyszec,
    co sie dzieje na drodze, lub jadac w grupie pogadac na swiatlach.
    Jesli juz mam podczas jazdy na moto cokolwiek wtykac w ucho, to
    sluchawki z dobra muza. BTW Marcin N - niech zgadne, jezdzisz tez w
    kominiarce?

    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW