  • 1. Data: 2010-06-10 20:27:36
    Temat: kupiłem kask z Lidla
    Od: Arni <n...@s...org>

    Poszedłem, obadałem i wyszedłem z kaskiem. Potrzebowalem zapasowy kask
    dla pasazera ale sam go tez przetestuje. Kask wyglada bardzo porządnie,
    ma zapasową szybkę, podnoszona szczękę, blende przeciwsłoneczną,
    zapasowe wkladki na policzki, pokrowiec. Na mojej glowie lezy bardzo
    wygodnie. Zobaczymy jak wypadnie w praktyce ale za 179 zł to uwazam ze
    bardzo wygodny zakup. mam nadzieje nie testowac jego bezpieczenstwa,
    kwitek TUV chyba daje jakąs gwarancje.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 2. Data: 2010-06-10 20:31:12
    Temat: Re: kupiłem kask z Lidla
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > mam nadzieje nie testowac jego bezpieczenstwa, kwitek TUV chyba daje jakąs
    > gwarancje.

    Noż kurna, chyba po to się kupuje aby ten test
    zdał, inaczej po co wydawać choćby 5 zeta?
    A kwitek daje gwarancję na to, że jak będzie
    leżał na półce w to w czasie gwarancji nic z niego nie
    odpadnie.

    Szymon

  • 3. Data: 2010-06-10 20:33:34
    Od: Arni <n...@s...org>

    Szymon Machel pisze:

    > Noż kurna, chyba po to się kupuje aby ten test
    > zdał, inaczej po co wydawać choćby 5 zeta?

    ale lepiej nie sprawdzac tego w praktyce, tak samo jak lepiej nie
    wykorzystywac ubezpieczenia.

    > A kwitek daje gwarancję na to, że jak będzie
    > leżał na półce w to w czasie gwarancji nic z niego nie
    > odpadnie.

    nie nie, kwitek daje gwarancje ze ktos wczesniej jednak zrzucił kilka
    sztuk z półki i nie zrobiły nikomu krzywdy.

  • 4. Data: 2010-06-10 20:37:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-10 22:31, Szymon Machel pisze:

    > Noż kurna, chyba po to się kupuje aby ten test
    > zdał, inaczej po co wydawać choćby 5 zeta?

    Czyli ze trzeba sie rozpedzic i jebnac baniakiem w kasku w mur ? Bo
    inaczej sobie tego testu nie wyobrazam. A najlepiej od razu po zakupie,
    wtedy wiadomo czy sie wlasciwie wydalo pieniadze.

    > A kwitek daje gwarancję na to, że jak będzie
    > leżał na półce w to w czasie gwarancji nic z niego nie
    > odpadnie.

    kwitek TUV (taki prawdziwy a nie chinski) oznacza ze towar spelnia
    wymogi niemieckich norm. A ze Lidl to firma niemiecka wiec bardzo
    prawdopodobne ze atest TUV dostal naprawde.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-06-10 21:02:54
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Poszedłem, obadałem i wyszedłem z kaskiem. Potrzebowalem zapasowy kask dla
    > pasazera ale sam go tez przetestuje. Kask wyglada bardzo porządnie,

    ogladałem i prawie kupiłem - ale nie kupiłem bo mi niepotrzebny :-)

    b.

  • 6. Data: 2010-06-11 04:48:38
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Arni"
    kwitek TUV chyba daje jakąs gwarancje.

    Znajoma drukarnia drukuje teki kwitki - TUV, CE, WC, NSU...
    i co tylko zechcesz :) dla niezorientowanych proponuje allego - tam tez sa
    "atestowane" kaski za 30 pln.
    Ale Lidlowy wyglada niezle. I fajnie ma rozbudowana wentylacje

    A kupiles integrala czy szczekowca???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2010-06-11 05:12:57
    Od: Arni <n...@s...org>

    Tytus pisze:
> [...]
    >
    > Znajoma drukarnia drukuje teki kwitki - TUV, CE, WC, NSU...
    > i co tylko zechcesz :) dla niezorientowanych proponuje allego - tam tez

    takie kwitki moge sobie wydrukowac sam. kazdy wie, ze chodzi o
    prawdopodobienstwo ze to nie sa podróby.

    > Ale Lidlowy wyglada niezle. I fajnie ma rozbudowana wentylacje
    >
    > A kupiles integrala czy szczekowca???

    cyt: "z podnoszoną szczeką" :)

  • 8. Data: 2010-06-11 10:01:39
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Noż kurna, chyba po to się kupuje aby ten test
    > zdał, inaczej po co wydawać choćby 5 zeta?

    Kupuje się po to, bo takie są przepisy. Reszta to tylko szpan i pozerka. Po
    chuj komu kask za 3 tys, przy jebnieciu wszystko odleci, tylko łeb w kasku
    zostanie nienaruszony... Nikt nigdy nie dowiódł, że ktoś przeżył lub nie
    dzięki lepszemu kaskowi. Reszta to mit.

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2010-06-11 11:15:10
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Arni"
    cyt: "z podnoszoną szczeką" :)

    LOL wypas :)

    Tytus z fabryki

  • 10. Data: 2010-06-11 12:37:36
    Od: souti <a...@o...pl>

    Arni <n...@s...org> wrote:
> [...]
    > wygodnie. Zobaczymy jak wypadnie w praktyce ale za 179 zł to uwazam ze
    > bardzo wygodny zakup. mam nadzieje nie testowac jego bezpieczenstwa,

    Ten kask jest prawie identyczny z kaskiem firmy NAXA
    http://naxa.pl/kask.php?model=F0B&foto=F0B_a
    jedyne różnice, jakie znalazłem, to sposób zapięcia.

    --
    souti