    Date: Tue, 04 Dec 2012 14:40:53 +0100
    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: kupilibyście? ja tak

    > E-ink nie za bardzo nadaje się do telefonu. On właściwie poza czytaniem
    > e-booków nie za bardzo nadaje się do czegoś innego. Jedyną zaleta jest
    > niski pobór prądu przy zmianie zawartości. Ale okupione jest to sporą
    > bezwładnością. Przeglądanie na tym np. książki adresowej czy menu
    > wkurzałoby dość mocno - tak jak wkurza to na czytniku e-booków. W
    > takiej dwuekranowej hybrydzie wystarczyłby jako podstawowy (do
    > korzystania z telefonu) wyświetlacz LCD mono plus sterownik grafiki
    > który potrafiłby przy tym ekranie przełączyć się w tryb oszczędzania.
    >
    > Zdrówko

    no nie koniecznie - przegladanie na E-ink stron internetowych jest
    akceptowalne pod warunkiem, ze nie ma na nich animacji.
    Bieganie po menu - rowniez.

    Uzywam rowniez ebook'a z ekranem dotykowym (w tym multidotykiem jak na
    tabletach), mozliwoscia robienia wlasnych notatek i rysnkow - wszystko
    robi sie poprzez wyswietlane menu (fizycznie sa tylko 3 klawisze
    sprzetowe).
    Spokojnie do podstawowych operacji taki ekran starczy.
    Przegladanie stron internetowych przez wbudowane menu rowniez.
    Obsluga dodatkowych aplikacji wbudowanych w czytnik ( w tym prostych
    gier, kalkulatora, kalendarza) rowniez jest akceptowalne.

    Do przegladania grafik rychomych nie nadaje sie zupelnie (wlasnie przez
    ta bezwladnosc) - ale od tego w tym telefonie bylby drugi wyswietlacz
    (do multimediow).