  • Data: 2014-09-21 16:23:36
    Temat: Re: kupowanie iPhona 6 raz jeszcze
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-21 16:07, T...@s...in.the.world pisze:

    > Moj newsreader sobie nie za bardzo radzi z UTF-8.
    > Ale ja nadaje z 15 letniego powerbooka.

    Jestem pod wrażeniem. Mam jakiegoś 10 letniego laptopa HP, ale to raczej
    do obsługi starych programów "inżynierskich" albo do łączenia po SSH w w
    warunkach w których żal mi nowszego np. w kopalniach. Nie używałbym go
    jednak do na co dzień do pisania na grupy czy obsługi maili czy
    przeglądania netu.

    > Ale to, ze wspolczesny TB lamie linki to naprawde skandal.

    Nadawca łamie. Co najwyżej można by tak napisać czytnik, aby się tego
    domyślał i sklejał.

    --
    pozdrawiam
    MD