    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: labview
    Date: Wed, 03 Feb 2010 12:42:46 +0100

    doktorek pisze:
    > moze najpierw obserwowac, sterowanie pozniej.
    > Labview mam w wersji legalnej.
    >
    > wiem, ze potrzebuje karte akwizycji ... no i teraz co dalej.
    > nie frame grabber bo to akwizycja obrazu ale jakas karte do akwizycji danych
    > z czujnikow parametrow fizycznych: temperatura, wilgotnosc, jasnosc... no
    > takie bzdury.

    Nie wiem, na ile znasz LabView... podstaw można się nauczyć bez
    tego! Dajesz źródło sygnału złożonego, obrabiasz, wynik wyświetlasz jako
    na przykład przebieg. Nauka trochę na sucho, ale do podstaw wystarczy.
    Jeśli uda Ci się uzyskać kilka plików z przykładowymi pomiarami, to to
    będzie już tylko "pół na sucho" ;)... Na uczelni studenci tłuką wiele
    rzeczy w LabView bez kart akwizycji danych ;)...
    Drugie wyjście jest takie, że można "ściągnąć" pomiary z dowolnego
    miernika posiadającego RS-232... nie podam Ci szczegółów, bo mam małe
    doświadczenie z LabView, ale parę razy ludzie pokazywali mi co tam robią
    za jego pomocą ;)...

    Konop