    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ładowarka z Lidla
    Date: Sun, 28 Feb 2010 12:46:56 +0100

    d530 pisze:
    > Witam i proszę o opinię nt. ładowarki : http://www.tinyurl.pl/?j5fMaB2h
    >
    > Czy to dobry zakup, czy też szukać lepszej ?
    lepszej.
    4 akumulatorki pracujace w jednym foto aparacie, i razem ładowane
    powinny sie zużywać podobnie, ale czasem zużywają sie inaczej. Wtedy
    masz małe szanse wyłapać czarną owce, albo robisz to przypadkiem, albo
    wcale. ja tak właśnie kombinowałem, aż kupiłem ładowarkę która pokazuje
    stan naładowania ogniwa. wyszło tak:
    1.89
    1.81
    1.63
    0.64
    jak myślisz co zrobiłem? Tylko dzięki porządnej ładowarce.
    ToMasz