  • 1. Data: 2010-02-28 09:20:45
    Temat: ładowarka z Lidla
    Od: "d530" <d...@p...com>

    Witam i proszę o opinię nt. ładowarki : http://www.tinyurl.pl/?j5fMaB2h

    Czy to dobry zakup, czy też szukać lepszej ?

    dziękuję chętnym do podzielenia się uwagami

    PS - osoby chcące jedynie zaistnieć i piszące w tym celu b. proszę o
    zignorowanie tego wątku.
    Nie trzeba będzie wtedy wyszukiwać cennych informacji sposród
    bezwartościowych "mądrości" jak to było w przypadku innego produktu
    sprzedawanego przez Lidl - tj. myjki ultradźwiękowej, która jest dobrym
    urządzeniem wbrew pewnym opiniom, nawet takim, że zamiast źródła
    ultradźwięków posiada mimośrodowo osadzony na silniczku bijak.

  • 2. Data: 2010-02-28 09:44:16
    Temat: Odp: ładowarka z Lidla
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Czy to dobry zakup, czy też szukać lepszej ?
    >
    > dziękuję chętnym do podzielenia się uwagami
    "ładowana prądem od 100 do 240 V"
    Sprzedaje to handlowiec bez podstawowej wiedzy.
    Skoro tak, to kupił najtańsze.
    Ale to dywagacje.
    Nie kupuj w Lidlu. Z opinią o tej myjce poczekaj 2 lata.
    Jeśli jednak kupisz,: rozkręć, zrób zdjęcia i przedstaw je tutaj,
    a my ocenimy ten chiński produkt sprzedawany przez niemiecki sklep
    spożywczy.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 3. Data: 2010-02-28 10:00:51
    Temat: Re: ładowarka z Lidla
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello d530,

    Sunday, February 28, 2010, 10:20:45 AM, you wrote:

> [...]
    > urządzeniem wbrew pewnym opiniom, nawet takim, że zamiast źródła
    > ultradźwięków posiada mimośrodowo osadzony na silniczku bijak.

    Czyli nie chcesz rzetelnej rady ale jedynie potwierdzenia Twojej chęci
    zakupu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2010-02-28 10:01:43
    Temat: Re: Odp: ładowarka z Lidla
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sylwester,

    Sunday, February 28, 2010, 10:44:16 AM, you wrote:

> [...]
    > Jeśli jednak kupisz,: rozkręć, zrób zdjęcia i przedstaw je tutaj,
    > a my ocenimy ten chiński produkt sprzedawany przez niemiecki sklep

    Zrobiłeś duży błąd - wyrazieś opinię mogącą podważyć jego chęć zakupu
    badziewia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2010-02-28 10:36:20
    Temat: Odp: Odp: ładowarka z Lidla
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Zrobiłeś duży błąd - wyrazieś opinię mogącą podważyć jego chęć zakupu
    > badziewia.
    Przepraszam, i objecuję poprawę :-)
    EOTForMe
    S.

  • 6. Data: 2010-02-28 10:48:13
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Czyli nie chcesz rzetelnej rady ale jedynie potwierdzenia Twojej chęci
    > zakupu.
    >
    > --

    Wręcz przeciwnie kolego, zależy mi na rzetelnej opinii z pominięciem uwag
    typu "sprzedawane przez sklep spożywczy".

  • 7. Data: 2010-02-28 11:11:21
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    d530 pisze:
    > Witam i proszę o opinię nt. ładowarki : http://www.tinyurl.pl/?j5fMaB2h
    >
    > Czy to dobry zakup, czy też szukać lepszej ?
    >
    > dziękuję chętnym do podzielenia się uwagami

    One bywają w przecenach. Szczerze mówiąc jedynym powodem dla którego się
    kiedyś interesowałem tym czymś była możliwość ładowania stada
    akumulatorów na raz, co przy dzieciach i zabawkach zasilanych
    akumulatorami jest wygodne. Koniec końców zanabyłem znacznie droższą
    BC700 tylko na 4 sloty. Ogólnie elektronika z Lidla jest nijaka, np.
    wagi lubią zjadać baterie ekspresem.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2010-02-28 11:17:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello d530,

    Sunday, February 28, 2010, 11:48:13 AM, you wrote:

    > Wręcz przeciwnie kolego, zależy mi na rzetelnej opinii z pominięciem uwag
    > typu "sprzedawane przez sklep spożywczy".

    A jakie mają być podstawy tej rzetelnej opinii? Zdjęcie z gazetki
    marketu? Bo chyba nie oczekujesz opinii podróżnika w czasie, który
    przybędzie z 2012 roku i opowie, jak przez dwa lata sprawowała się
    ładowarka...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2010-02-28 11:46:31
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wygodne. Koniec końców zanabyłem znacznie droższą BC700 tylko na 4 sloty.
    > Ogólnie elektronika z Lidla jest nijaka, np. wagi lubią zjadać baterie

    ...ale ta waga wymieniona na drugą sztukę baterii przez rok nie zjadła i
    działa dalej.
    Kupiłem wagę i tak faktycznie miałem, 3 tygodnie i po bateri. Ale reklamacja
    i dostałem nową. Jakby nie było dostałbym zwrot kasy (jak to było z
    nawigacją z Biedronki). Przynajmniej markety nie robią problemów jak
    'zwyczajne' sklepy (miałem jazdę z akumulatorem Centra Futura, oskarżył mnie
    sprzedawca że zepsułem akumulator, stwierdził opad masy w 3 tygodnie pracy w
    moim aucie, gdzie Bosh Silver 7 rok pracował i nic mu nie opadło tylko już
    na mrozach nie dawał rady; po 1,5 miesiąca dostałem nowy ale zraziłem sie i
    do sklepu i do Centry).

    Co do elektroniki... nie jest zła jak za swoją kasę. Kupiłem miernik mocy
    SilverCrest 9149 i jak już pisałem na grupie pozytywnie się zdziwiłem
    wskazaniami.
    O ładowarce się nie wypowiem. Nie wiem co tam siedzi. Czy timer jak w
    szrocie Duracela co kiedyś o naiwny kupiłem w sklepie dla idiotów czy
    faktycznie jakaś kontrola dV.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2010-02-28 11:46:56
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    d530 pisze:
    > Witam i proszę o opinię nt. ładowarki : http://www.tinyurl.pl/?j5fMaB2h
    >
    > Czy to dobry zakup, czy też szukać lepszej ?
    lepszej.
    4 akumulatorki pracujace w jednym foto aparacie, i razem ładowane
    powinny sie zużywać podobnie, ale czasem zużywają sie inaczej. Wtedy
    masz małe szanse wyłapać czarną owce, albo robisz to przypadkiem, albo
    wcale. ja tak właśnie kombinowałem, aż kupiłem ładowarkę która pokazuje
    stan naładowania ogniwa. wyszło tak:
    1.89
    1.81
    1.63
    0.64
    jak myślisz co zrobiłem? Tylko dzięki porządnej ładowarce.
    ToMasz