  • Data: 2009-07-04 17:07:09
    Temat: Re: liczby dużej (nie dowolnej) precyzji
    Od: Roman Werpachowski <"r o m a nNOSPAM"@student.ifpan.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On the Sat, 4 Jul 2009 16:56:46 +0000 (UTC), Mariusz Marszałkowski wrote:

    > Np. taka sytuacja jak opisałem: Mnożymy duże macierze. Raz elementem jest
    > liczba o dowolnej precyzji a drugi raz wyspecjalizowana o stałej precyzji.
    > Oczywiście ta liczba o dowolnej precyzji jest tak ograniczona, że obie liczby
    > mają podobną dokładność, np. 40-60 cyfr w systemie dziesiątkowym.

    Nie mam pojecia, jaki zysk osiagniesz, najlepsze co mozesz zrobic to
    porownac dwie implementacje w praktyce. Spodziewalbym sie, z wielu przyczyn,
    ze ta druga implementacja bedzei szybsza. "Zalezy od sytuacji" odnosilo sie
    do pytania, czy warto sie interesowac zyskiem mniejszym niz 200%. Jezeli moj
    program wykonuje sie 8h, a po przyspieszeniu "tylko" 6h, to ja sie
    zainteresuje.

    RW