    From: "Mariusz Marszałkowski" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: liczby dużej (nie dowolnej) precyzji
    Date: Sun, 5 Jul 2009 03:36:26 +0000 (UTC)

    > a ja nie rozumiem ten fragment:

    Należało zapytać przed udzielaniem wyjaśnień.

    Proszę sobie wyobrazić jakiś szybki algorytm sortowania, np. quick sort.
    Algorytm quick sort jak wiadomo może posortować dowolną ilość liczb.
    Następnie proszę się zastanowić ile czasu potrzebuje quick sort do
    posortowania czterech liczb, a ile czasu specjalistyczny algorytm
    zaimplementowany tylko i wyłącznie do posortowania czterech liczb.

    Algorytmy do realizacji obliczeń dużej precyzji znam dużo gorzej niż
    algorytmy do sortowania. Więc nie wiem w jakim stopniu obowiązuje
    analogia sortowania do obliczeń dużej precyzji.