  • 11. Data: 2011-09-11 19:14:25
    Temat: Re: lidl - kompresor - warto?
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "jarek d." <d...@w...tlen.pl> napisał

    > hehe

    A z czego sie smiejesz? Serio sie pytam.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2011-09-11 19:22:14
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Hinek wrote:
    > Użytkownik "jarek d." <d...@w...tlen.pl> napisał

    > A z czego sie smiejesz? Serio sie pytam.

    Z tego, że Olo dowcipnie podarł łacha z Twatowego kaleczenia polskiej
    mowy ("gwara") :)
    To naprawdę trzeba tłumaczyć?

    jarek d.

  • 13. Data: 2011-09-11 19:28:42
    Temat: Re: lidl - kompresor - warto? [OT]
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 11.09.2011 10:37, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Ale ogolnie zabawa z powietrzem fajna jest, caly dom nim pomalowalem,
    > nawet beton natryskiwalem w trudno dostepne miejsce.
    jak sie beton natryskuje? Znaczy po za kompresorem co trzeba mieć?
    ToMasz

  • 14. Data: 2011-09-11 19:48:22
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-09-11 10:37, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Przy 24 l pojemnosci to praktycznie wszystko co
    > pompuje odrazu ucieka na malowanie, jesli spadnie cisnienie, to zmieni
    > sie strumien i moze pluc kroplami farby zamiast rozpylac.

    no bo do lakierowania takie małe kompresorki się nie nadają...

    > Kupujac
    > narzedzia pneumatyczne musisz zawsze porownac wymagany wydatek powietrza
    > z tym, co PRAKTYCZNIE daje kompresor.

    to raz, a dwa to jak największa butla, albo możliwość podłączenia
    drugiego zbiornika...

    > Ale ogolnie zabawa z powietrzem fajna jest, caly dom nim pomalowalem,
    > nawet beton natryskiwalem w trudno dostepne miejsce.

    jak to? farbowego "pyłu" wdzierającego się w każdy zakamarek podłogi i
    mebli nie było?

    Mam taki mini kompresorek do malowania z castoramy a'la Mango i powiem
    szczerze, że to dramat jest. Mam też taki a'la ten z Lidla z wydajnością
    150l i potwierdzam że wyśmienicie się nadaje do pompowania kół,
    przedmuchiwania syfu, narzędzi pneumatycznych itp, ale do lakierowania
    to stanowczo za słaby.

  • 15. Data: 2011-09-11 19:56:46
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "jarek d." <d...@w...tlen.pl> napisał

    > To naprawdę trzeba tłumaczyć?

    Ani ja, ani ci ktorym to pokazalem nie rozumieja.
    Nie wiem tez co znaczy: "Twatowe kaleczenie polskiej
    mowy"....Niewazne, wiem ze sa rozne gwary i niech
    sobie sa.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 16. Data: 2011-09-11 20:00:33
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    OK
    Przegapilem post Twata...
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 17. Data: 2011-09-11 20:07:14
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Hinek wrote:
    > OK
    > Przegapilem post Twata...
    > Pozdr

    ;)

    jarek d.

  • 18. Data: 2011-09-12 03:24:00
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > jak sie beton natryskuje? Znaczy po za kompresorem co trzeba mieć?

    Normalnie to pompa do betonu, ale ja sobie poradzilem tym:
    http://www.sklep.gudepol.com.pl/?p=productsMore&iPro
    duct=93&sName=Pistolet-do-nakladania-tapet-natryskow
    ych
    Nakladalem beton hydrauliczny, takie cudo bardzo szybkowiazace,
    oczywiscie mocno wodnisty i z niewielka domieszka piasku, normalnego
    betonu bym tym nie wydmuchal.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 19. Data: 2011-09-12 09:41:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jarek d." <d...@w...tlen.pl> napisał

    > A z czego sie smiejesz? Serio sie pytam.

    Z bełkotu zapewne.

  • 20. Data: 2011-09-13 08:58:08
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-11 15:57, Olo pisze:

    > aha, problem ze zrozumieniem ironii... standard.

    Nie, problem ze zrozumieniem po prostu.