eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[link] Porównanie kosztów zakupu i paliwa diesel, gaz, benzyna › Re: [link] Porównanie kosztów zakupu i paliwa diesel, gaz, benzyna
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [link] Porównanie kosztów zakupu i paliwa diesel, gaz, benzyna
    Date: Sun, 26 Oct 2014 17:13:17 +0100

    On 2014-10-26 12:49, l...@g...com wrote:
    > Natrafiłem na ciekawy artykuł:
    >
    > http://www.portal-motoryzacyjny.net.pl/lpg/diesel-ga
    z-czy-benzyna/

    > fajne porównanie, jeden samochód w tej samej wersji wyposażenia diesel wyszedł
    najgorzej...

    Ale o tym, ze wlasciwie zaden samochod na gazie dobrze nie jezdzi (moza
    za wyjatkiem spasowania jakiejs wyjatkowo drogiej instalacji z jakims
    konkretnym silnikiem). Owszem, jezdzi ale to jednak nie jest to. Czuc,
    ze to gaz, silnik nie pracuje tak rowno jak na benzynie. Juz nie mowie,
    ze trzeba miec naprawde dobrego fachowca bo inaczej cuda sie dzieja.
    Potrafi odcinac np juz przy 5000 jak powinien ciagnac do 6500 dajmy na
    to. Tak wiec wg mnie gaz - owszem - ale trzeba sie liczyc z
    wyrzeczeniami o czym artykul w ogole nie traktuje.

    --
    mk4