  • 21. Data: 2013-07-13 21:29:38
    Temat: Re: list dziękczynny - Moto Italia
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-07-09 19:50, maverik pisze:

    > luz, ja tylko pisałem o alternatywie, nie jeżdżę włoszczyzną więc nie
    > wiem jak jest naprawdę

    Naprawdę, to Teodor jest fachowcem.
    Tyle, że według mnie, bywa zbyt roztargniony.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 22. Data: 2013-07-14 04:56:20
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Ivam <f...@w...fm> wrote:

    > Hasło klucz "jedna" firma zajmująca się sprzedażą i naprawami sprzętu
    > rolniczego w tym mieście.

    Czemu po prostu nie podasz nazwy, żeby Google zapamiętało?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 23. Data: 2013-07-14 04:56:57
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Baczek <b...@k...pl> wrote:

    > Ja kiedyś pewną sytuacje opisałem (nie dotyczyło to moto) dostałem na email
    > informacje,
    > że do sądu oddadzą i takie tam i do dziś nic. A firma duża ogólnopolska z
    > potencjałem ;)

    Ale jaka firma, już nie napisałeś (teraz) ;)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 24. Data: 2013-07-14 10:19:35
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Ale jaka firma, już nie napisałeś (teraz) ;)

    Sądziłem, że to nie istotne (tym bardziej że inna branża)
    OFEK - Ogólnopolska Funkdacja Edukacji Komputerowej,
    sprawa dotyczyła dostawy komputerór do szkół.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2013-07-23 12:18:07
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Baczek <b...@k...pl> wrote:

    > Sądziłem, że to nie istotne (tym bardziej że inna branża)
    > OFEK - Ogólnopolska Funkdacja Edukacji Komputerowej,
    > sprawa dotyczyła dostawy komputerór do szkół.

    Istotne istotne, Google zapamięta, ludzie powinni wiedzieć.

    http://motogof.tumblr.com/