  • 1. Data: 2013-07-01 17:42:53
    Temat: gleba kotku
    Od: mikus27 <michalek_j_12@_NOSPAM_interia.pl>

    witam. dzisiaj rano mialem glebe... po;eciałem na lewa stronę.. nic się
    wiele nie stało ja mam parę zadrapan :D ale motocykl już troszkę gorzej
    przydarła się naklejka i kierownica sie skrzywiła chodzi mi o to że gdy
    chce jechać prosto to kiere jest skręcona... jak to naprostować tylko tak
    łopatologicznie... dalej jeżdżę kmx 125 :D
    z góry dzieki ;)

  • 2. Data: 2013-07-01 18:08:13
    Temat: Re: gleba kotku
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2013-07-01 17:42, mikus27 pisze (?):

> [...]
    > chce jechać prosto to kiere jest skręcona... jak to naprostować tylko
    > tak łopatologicznie... dalej jeżdżę kmx 125 :D z góry dzieki ;)

    Powrotu do zdrowia życzę. Jednak nie dałbym się zwieść tym paru
    zadrapaniom. Styl wypowiedzi wskazuje jednak, że te uderzenie w kask to
    nie było to tamto.

    zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2013-07-01 20:40:16
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "mikus27" <michalek_j_12@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > chce jechać prosto to kiere jest skręcona... jak to naprostować tylko tak
    > łopatologicznie... dalej jeżdżę kmx 125 :D z góry dzieki ;)

    Postaw moto na czyms, tak zeby kolo przednie bylo w gorze.
    Poluzuj nakretki na polkach ktore trzymaja lagi. Jaki polki sie nie
    skrzywily to powinno wrocic do ustalonej pozycji.
    Skrec z czuciem, nie na pale, bo pozrywasz gwint.

    Jak rura kierownica jest krzywo wzgledem polek, zrob taka sama operacje na
    obejmach kierownicy.

    pzdr

  • 4. Data: 2013-07-01 20:46:40
    Od: mikus27 <michalek_j_12@_NOSPAM_interia.pl>

    ze mna jest spoko :D lepiej mi powiedz jak tą kiere naprostować :P ale
    dzieki za troske ;)

  • 5. Data: 2013-07-01 20:55:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-07-01 20:46, mikus27 pisze:
    > ze mna jest spoko :D lepiej mi powiedz jak tą kiere naprostować :P ale
    > dzieki za troske ;)

    zablokuj przednie kolo bokiem o jakis staly element przyrody i
    energicznie szarpnij kierownica w druga strone. Prawdopodobnie
    przestawila sie na gumach i tak ja wyprostujesz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2013-07-01 21:22:02
    Od: mikus27 <michalek_j_12@_NOSPAM_interia.pl>

    Kuczu napisal

    > zablokuj przednie kolo bokiem o jakis staly element przyrody i
    > energicznie szarpnij kierownica w druga strone. Prawdopodobnie
    > przestawila sie na gumach i tak ja wyprostujesz.

    aha dzieki juro spróbuje