  • 1. Data: 2004-01-14 15:18:55
    Temat: logowanie do ftpa
    Od: "pawel" <w...@p...onet.pl>

    mam problem z zalogowaniem sie do jakiegokolwiek ftpa. co moze byc tego
    przyczyna????

  • 2. Data: 2004-01-14 15:49:10
    Temat: Re: logowanie do ftpa
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako pawel <w...@p...onet.pl> w artykule
    <news:1bde.00000231.40055dde@newsgate.onet.pl> pisze:
    > mam problem z zalogowaniem sie do jakiegokolwiek ftpa. co moze byc tego
    > przyczyna????

    - Zadawanie pytań na niewłaściwych grupach dyskusyjnych;
    - nieskonfigurowany klient ftp (wyłączony tryb pasywny);
    - nieskonfigurowany firewall;
    - działania nieuzgodnione z adminem.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1 http://www.dbf.pl/faq/

  • 3. Data: 2004-01-16 23:27:16
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 9 pawel wrote:

    > mam problem z zalogowaniem sie do jakiegokolwiek ftpa. co moze byc
    > tego przyczyna????

    Najczęściej nieumiejętność czytania ze zrozumieniem i lenistwo własne.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,