  • 11. Data: 2013-12-05 19:35:48
    Temat: Re: [lpg][tech][poz] Mulcia :)
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-12-05 18:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail @poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Z obdzwonionych zakładów i obczytanych forów praktycznie nie pojawiają się
    > te nazwy (poza baracudami)
    >
    > Wiec chetnie ale:
    > - dlaczego akurat te?
    > - kto to montuje? :)

    Sterownik to przyjemny i dający wiele możliwości konfiguracyjnych
    sprzęt, w odróżnieniu od STAGa ma obsługę zapętleń wtrysków. Nie ma
    głupkowatych autoadaptacji typu premium czy isa które bardziej szkodzą
    niż pomagają.

    Reduktor jest bardzo stabilny temperaturowo i ciśnieniowo, spokojnie
    znosi 150KM w wolnossakach i nie kosztuje dużo.

    Baracuda w odróżnieniu od Hany ma tę zaletę że poszczególne egzemplarze
    są bardzo powtarzalne. Hana nawet w instrukcji ma wpis że pomiędzy
    wtryskami może być rozjazd do 15%...

    Lewis

  • 12. Data: 2013-12-05 19:36:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Dec 2013 17:00:30 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Pozostałych elementów nigdzie nie widziałem, zakładam ze to takie troche
    > bardziej "wypasione" :)

    Tylko reduktor. Centralka to standard, w cenie Staga.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 13. Data: 2013-12-05 19:46:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > sprzęt, w odróżnieniu od STAGa ma obsługę zapętleń wtrysków. Nie ma
    > głupkowatych autoadaptacji typu premium czy isa które bardziej szkodzą

    W Poznaniu nikt tego nie montuje, wiec odpada.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 14. Data: 2013-12-05 20:05:09
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-12-05 19:46, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail @poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W Poznaniu nikt tego nie montuje, wiec odpada.

    To bierz to co warsztat montuje i później serwisować będzie.
    Grunt żeby założyli tę instalację z głową a nie byle za drzwi.

    Lewis

  • 15. Data: 2013-12-05 20:36:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > To bierz to co warsztat montuje i później serwisować będzie.
    > Grunt żeby założyli tę instalację z głową a nie byle za drzwi.

    W Poznaniu generalnie przewijają się STAGI, BRC oraz LOVATO.
    Generalnie najpopularniejsze STAGI i pewnie taki sterownik wezme.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 16. Data: 2013-12-05 20:39:33
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-12-05 20:36, Budzik pisze:
> [...]
    >>
    > W Poznaniu generalnie przewijają się STAGI, BRC oraz LOVATO.
    > Generalnie najpopularniejsze STAGI i pewnie taki sterownik wezme.

    No i słusznie. Resztę też dobierz z zapasem mocowym i będzie OK.

    Lewis

  • 17. Data: 2013-12-05 22:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No i słusznie. Resztę też dobierz z zapasem mocowym i będzie OK.

    Moje auto ma 100KM, + lekka noga wiec wszystko bedzie miało zapas :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 18. Data: 2013-12-05 22:19:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Jednak spróbuje.
    > Za duzo znajomych ma i sobie chwali.

    Pewnie z tych, co łatwo zapominają o problemach.....
    A ilu klnie?

  • 19. Data: 2013-12-05 22:28:37
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Dec 2013 21:00:27 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Moje auto ma 100KM, + lekka noga wiec wszystko bedzie miało zapas :)

    Ale nie chcesz, zeby przy naglym wdepnieciu instalacja tracila oddech ;)

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 20. Data: 2013-12-05 22:55:43
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-12-05 22:19, Cavallino pisze:

    > Pewnie z tych, co łatwo zapominają o problemach.....
    > A ilu klnie?

    Wkładają szmelc to klną :)

    Lewis