  • 1. Data: 2013-12-04 22:58:10
    Temat: Elektrozawor wody BMW, NC czy NO?
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam

    Mam pytanie odnosnie elekrozaworu ogrzewania wystepujacego w roznych
    modelach BMW.
    Czy ten zawor w spoczynku bez podania napiecia na cewke jest zamkniety - NC
    czy otwarty - NO?

    Poszukuje elektrozaworu ktory w spoczynku bylby NO a z tego co widze akurat
    na all duzo jest od BMW. Tylko nie wiem czy jest on NC czy NO.

    Mowa o tych zaworach
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=elektro
    zawor+wody+BMW&search_scope=category-3

    pozdro