  • 41. Data: 2016-02-10 21:31:54
    Temat: Re: lubie zap*
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 10 Feb 2016 06:26:08 +0100, Shrek napisał(a):

    > Masz sponsora na to?

    Takie hobby - najpierw zarabiać pieniądze, potem nocami robić samochód, a
    potem go rozbić i tak w kółko :)

  • 42. Data: 2016-02-10 22:05:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.02.2016 21:31, Tomasz Pyra wrote:

    > Takie hobby - najpierw zarabiać pieniądze, potem nocami robić samochód, a
    > potem go rozbić i tak w kółko :)

    No dobra - na blacharce i lakiernictwie też się znasz i masz wyposażony
    garaż?

    BTW Fajne hobby, też bym chętnie się porozbijał;)

    Shrek.

  • 43. Data: 2016-02-10 23:02:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 10 Feb 2016 22:05:09 +0100, Shrek napisał(a):

    > No dobra - na blacharce i lakiernictwie też się znasz i masz wyposażony
    > garaż?

    No nie bawię się w jakieś szpachlowanie artystyczne czy wielowarstwowe
    lakiery perłowe, ale na tyle co potrzebuję czyli żeby wyciągnąć jakieś
    podniecione elementy i potem pomalować na biało to bez problemu.

    Mamy z kolegami dość dobrze wyposażony warsztat, mamy narzędzia i wiedzę
    potrzebną do zrobienia w zasadzie wszystkiego w samochodzie. Od blach po
    elektronikę.
    To siedzimy i dłubiemy wieczorami i nocami.

    > BTW Fajne hobby, też bym chętnie się porozbijał;)

    No to trzeba kupić auto i jeździć :)
    A rozbijanie przychodzi z czasem ;)