  • Data: 2017-10-15 16:14:02
    Temat: Re: mały samochod spalanie jaki?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 października 2017 15:42:27 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > 4,5 a 5,5 to jest róznica ponad 20% - to przepasc.
    > Jezdziłem yarisem 1,4D 90km i w tamtym aucie przy rozsadnej jezdzie 5,5
    > to zaden wyczyn.

    Magia małych liczb.
    Z jednej perspektywy 20% z drugiej tylko 4pln na 100km.
    Zależy jak kto patrzy i jak kto liczy.

    No i jeden ma tylko 6km do pracy i jedzie dizlem i mu pali te 6/100 ale dwumasa pada
    po 80kkm.
    Drugi jezdzi trasy po wioskach i mu pali 4,5 a dwumasa pada po 150kkm.
    A ja robie trasy autostradowe i mi pali 5,5 a dwumasa padła przy 250kkm. I to we
    fordzie :)

    Ile kierowców tyle historii.