    From: Salata <s...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mały samochod spalanie jaki?
    Date: Thu, 2 Nov 2017 16:03:15 +0000 (UTC)
    <os7b2o$54b$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <oscbf5$osk$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <oscdhp$qs9$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <osdmqt$d8p$1@node1.news.atman.pl> <otd6ts$5u4$1$salata@news.chmurka.net>
    <1gy86l7v29wst.1r293k3aoau8c$.dlg@40tude.net>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Co miesiac 1%? To w koncu auto sluzbowe, czy do uzytku prywatnego ?

    Tak co miesiąc jeden procent. Koszt posiadania auta służbowego z
    nieograniczonym paliwem, pełnym ubezpieczeniem i serwisem wliczając
    najmniejsze pierdoły. Ubezpieczenie w DE nie należy do najtańszych plus
    podatek drogowy. Za moja CX9 rocznie bule 1200EUR, a i mam 15 lat
    udokumentowanej bezszkodowość. Z roku do roku podnoszą stawki a nie je
    obniżają, bo stawkę także liczy się od wieku auta.
    Dlatego myśle, aby nie sprzedać i wziąć w leasing konsumencki, bo mieszczę
    się rocznie w 10K km. Trochę szkoda, bo oprócz eksploatacji (gł. hamulców)
    nic się nie dzieje.

    --
    Brgds
    Salata