  • Data: 2009-10-30 15:33:41
    Temat: Re: mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gxr1ui6zcofm.fyi1ybai0x4v$.dlg@40tude.net...

    > 2. Full HD ? Ma być zakup przyszłościowy.

    Uwaga natury ogólnej: kupowanie domowego sprzętu elektronicznego
    "przyszłościowo" jest czystym marnotrawstwem szczególnie, że (niezależnie
    od producenta) jest to zwykły chłam, który bardzo szybko traci na wartości
    a i trwałości też nie przejawia zbyt dużej. Zdecyduj, kiedy wyposażysz się
    w źródło sygnału full HD i w zależności od tego podejmij decyzję.

    > 3. Puenta: jakie modele dla przekątnych 32 i 40 " model ? Kupię pewnie w
    > Agito.

    Sprawdź dobrze cenę. Ostatnio czegoś tam poszukiwałem i okazało się, że
    ceny nie są już atrakcyjne - a to niweczy cały sens sklepu internetowego,
    nawet jeśli ma bardzo dobrą opinię. Stówkę różnicy na 2k to mogą sobie,
    sam wiesz.

    e.