  • 1. Data: 2009-10-29 18:26:21
    Temat: mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Kupiłem Sony Sony HDR-XR200VE, teraz czas na telewizor (ma sony 20" z 1989
    roku ;). Chciałby zobaczyć, co ta kamera potrafi :)

    ,Prosze pomóżcie wybrać telewizor 32 lub 40" Stawiam na samsunga, i w jego
    ofercie chciabym się rozejrzeć.

    1. LED czy świetlówka ? Niby nowa technologia (LED) ale czy dopracowana i
    czy warto ?
    2. Full HD ? Ma być zakup przyszłościowy.
    3. Puenta: jakie modele dla przekątnych 32 i 40 " model ? Kupię pewnie w
    Agito.
    I najważniejsze: fundusze :) 4000 -4200 zł.

    Do tego jeszcze w niedlekiej przyszłości nagrywarka DVD do 2500 zl. Bylbym
    wdzięczny za porady...

  • 2. Data: 2009-10-30 01:21:38
    Temat: Re: mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    32 lub 40 cali do hdtv to porażka, jak chcesz oglądac obraz na znaczku
    pocztowym to lepiej pozostań przy tym co masz.

    --
    VSS http://vss.pl
    PZK - Piraci Z Karaibów

  • 3. Data: 2009-10-30 15:33:41
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 2. Full HD ? Ma być zakup przyszłościowy.

    Uwaga natury ogólnej: kupowanie domowego sprzętu elektronicznego
    "przyszłościowo" jest czystym marnotrawstwem szczególnie, że (niezależnie
    od producenta) jest to zwykły chłam, który bardzo szybko traci na wartości
    a i trwałości też nie przejawia zbyt dużej. Zdecyduj, kiedy wyposażysz się
    w źródło sygnału full HD i w zależności od tego podejmij decyzję.

    > 3. Puenta: jakie modele dla przekątnych 32 i 40 " model ? Kupię pewnie w
    > Agito.

    Sprawdź dobrze cenę. Ostatnio czegoś tam poszukiwałem i okazało się, że
    ceny nie są już atrakcyjne - a to niweczy cały sens sklepu internetowego,
    nawet jeśli ma bardzo dobrą opinię. Stówkę różnicy na 2k to mogą sobie,
    sam wiesz.

    e.

  • 4. Data: 2009-10-30 21:11:56
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    VSS pisze:

    > 32 lub 40 cali do hdtv to porażka, jak chcesz oglądac obraz na znaczku
    > pocztowym to lepiej pozostań przy tym co masz.

    Bez przesady. Jeżeli ktoś siedzi metr od ekranu to 40" wydaje się
    ogromne. Tak że wszystko zależy od odległości oglądania.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2009-10-31 07:51:30
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 16:33:41 +0100, entroper napisał(a):

> [...]
    > ceny nie są już atrakcyjne - a to niweczy cały sens sklepu internetowego,
    > nawet jeśli ma bardzo dobrą opinię. Stówkę różnicy na 2k to mogą sobie,

    Swoją droga zastanawiam się, czy zamiast nagrywarki DVD nie kupić
    odtwarzacza Blu-ray,lub jednego i drugiego. bo nagryarek stacjonarnych to
    chyba na rynkujeszcze nie ma ????

  • 6. Data: 2009-10-31 18:08:11
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Marek pisze:

    > Swoją droga zastanawiam się, czy zamiast nagrywarki DVD nie kupić
    > odtwarzacza Blu-ray,lub jednego i drugiego. bo nagryarek stacjonarnych to
    > chyba na rynkujeszcze nie ma ????

    Są, m.in. Sony BDZ-A70, BDZ-A950, Panasonic DMR-BS850, Sharp BD HDW40.
    Ale ceny nie chcesz znać. :)

    Albo tańsze rozwiązanie czyli combo LG HR400 (nagrywarka HDD z
    odtwarzaniem Blu-ray).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/