    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Date: Wed, 22 Jan 2014 12:18:28 +0100

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości
    >ja widze i poniekad rozumiem ze wszystkie firmy zaczynaja
    >dazyc do abonamentow, zupelnie niezaleznie od tego jaka
    >usluge czy produkt oferuja, ale to juz moim zdaniem lekka przesada

    >"BMW rozważa wprowadzenie aplikacji do pobrania, które mogłyby
    >aktualizować funkcje dostępne w samochodzie. Oczywiście oznacza to,
    >że
    >wszystkie potrzebne urządzenia byłyby montowane w samochodach
    >domyślnie,
    >a oprogramowanie służyłoby jedynie do ich aktywacji. Przykładowo
    >fotele
> [...]

    Przesada, albo i nie przesada.
    Np kupujesz auto z TCS i ESP. Programisci dwa lata program pisali.
    A sprzetowo to jest uzywany w zasadzie ABS.
    I tu az sie prosi dostarczyc komputer z wlasciwymi funkcjami, ale
    wlaczenie za oplata ..

    Bylo tez to rozwiazanie stosowane w paru branzach.

    Ogrzewane fotele byc moze nie sa takie drogie (np 20zl wiecej za mate
    plus troche za sterownik i okablowanie), co nie znaczy ze trzeba je za
    bezcen sprzedawac.

    Nie wiem jak sa zorganizowane fabryki samochodow, ale podziwiam. Jesli
    oni montuja taka roznorodnosc modeli, to przeciez ktos musi
    przygotowac fotele do montazu we wlasciwej kolejnosci, aby ich nie
    pomylic miedzy kolejnymi sztukami.
    I tu byc moze koszt tego przygotowania zaczyna byc podobny do kosztu
    gadzetu.

    J.