    From: Wit Jakuczun <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: matlab taki wydajny?
    Date: Thu, 21 Jan 2010 07:03:19 -0800 (PST)
    <s...@e...rdc.pl>
    <3...@j...googlegroups.com>
    <hj9mtk$c8c$1@news.onet.pl>
    <f...@l...googlegroups.com>

    On 21 Sty, 15:39, thrunduil <t...@w...pl> wrote:

    > ta terminologia cieszy sie ogromnym powodzeniem, wszedzie mozna ja
    > spotkac.)

    To oczywiste, gdyż ta terminologia jest poprawna.

    > rozwazmy problem prostszy. Optymalizujemy kod z flagami O1, O2, O3.
    > Uzyskujemy kod zoptymalizowany ale nie optymalny.
    > Wynikiem zastosowania procedury optymalizacji, ktora zakonczyla sie
    > sukcesem uzyskujemy cos co nie jest optymalne.
    Normalka w praktyce.

    > Spojnosc z terminologia matematyczna jest naprawde powalajaca :)

    Gdzie tu widzisz brak spójności? Nie każda metoda optymalizacji zwraca
    rozwiązanie
    optymalne. Powiem więcej, w praktyce, o której wspominałeś, metoda ma
    zwróć
    dobre rozwiązanie (o wysokiej jakości mierzonej funkcją celu) w
    krótkim czasie. Nikt
    nie oczekuje rozwiązania optymalnego. Wszyscy oczekują rozwiązania
    lepszego od tego,
    które teraz jest stosowane.

    Pozdrawiam,
    Wit Jakuczun