    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: miesiąc z androidem
    Date: Sun, 01 Jan 2012 01:56:17 +0100

    W dniu 01.01.2012 00:44, Pszemol pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A dziwili się gdy chwaliłem ekran iPhone4...
    bo nie przewyższa innnych

    > Absolutnie nie szpan - to zabezpieczenie abyś nie wykręcał numeru
    > kluczami w kieszeni...
    kluczami? nie mój ekran reaguje tylko na palec. żadnymi kluczami nie
    portafie. moze wezmę calowe..
    > W telefonie z klawiaturą też musiałeś nacisnąć
    > jeden klawisz, potem drugi, w odpowiedniej kolejności... więc?
    w życiu! zawsze jednym klawiszem. Najczęściej specyficanym

    > Ano właśnie po to, aby wzbogacić przydatność urządzenia.
    > Już ściągnąłeś aplikację do pierdzenia? ;-)
    >
    > A tak swoją drogą, to w Markecie widziałem podróbę Siri na Andoida...
    > Sprawdź jak działa :-)
    Czy ja mam gadać do telefonu aby on coś zrobił? Wokół mnie za dużo ludzi
    żebym się zdecydował tego użyć.

    > I na ile tego filmu starcza baterii? Bo ja iPhonem na lotnisku
    > oglądałem dwa filmy pod rząd czekając kiedyś na samolot...
    teoretycznie na 5 godzin. W praktyce... to sobie kupiłem 2 baterie i
    ładowarkę do nich..

    > E... przyzwyczaisz się :-)

    > Mówisz jak Ci co nie chcieli ZX Spectruma kupować tylko czekać...
    Tu fotopicznie się nie zgadzam. tak jak ZX podobnie Amiga, w czasach
    wejścia na rynek oferowała za swoją cene dużo więcej niż PC za tą samą
    cene. PRzed ZX nie było nic, potem kupa podobnego sprzętu. Tu jest
    odwrotnie. o ile wiem, a potwierdzają to ceny używanego sprzętu,
    pierwsze androidy, i dzisiejsze tanizny to złomy totalne. JAk ktoś chce
    inny telefon z palmtopem - android w paru przypadkach przewyższy telefon
    z WM. ale jak użytkownik chciałby androida jako rozszerzenie możliwości
    WM, albo jego zamiennik - kiszka. JEszcze nei teraz.
    ToMasz

    do: Joter- Desire Z