    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: miesiąc z androidem
    Date: Sun, 01 Jan 2012 12:11:25 +0100

    On 2012-01-01 09:51, Pszemol wrote:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jednak... Wiele osób nastawionych negatywnie do dotykowców
    > po doświadczeniu z opornościowymi na przykładzie iPhone4 przekonało
    > się do pojemnościowych.

    Slabo widze pisanie jedna reka na TX trzymajac go oczywiscie w tej samej
    dloni. Ze Swype dodatkowo zadne dziury podczas jazdy samochodem czy
    autobusem nie sa przeszkoda w pisaniu.

    Niekoniecznie kluczami ale juz udem lub jakimkolwiek fragmentem ciala ;]
    jak najbardziej. Kieszenie sa na tyle cienkie ze nie stanowia przeszkody
    dla ekranu pojemnosciowego. Poza tym widzialem chyba gdzies w
    ustawienaich mozliwosc wylaczenia ekranowej blokady.

    > Kluczami ,nogą, czym tam chcesz - wiem, że mój kumpel zapomina
    > swojego androida wyłączyć a po włożeniu do kieszeniu dzwoni do mnie.
    > Potem się dowiaduję że "sorry, I pocket-dialed you..." - wyrażenie
    > którego nie znałem wcześniej :-)

    > W poprawczaku sie wychowujesz że cichej chwili w prywatnym
    > mieszkaniu nie masz? :-) Mówię ściągnij, pobaw się, wypróbuj...
    > Pośmiejemy się wspólnie czego androidowcy zazdroszczą iPhonowcom
    > że aż podróbę w swoim Markecie umieścili...

    Z tego niusa wynika, ze to gorzej niz podroba:
    http://gizmodo.pl/gadgets/35276/oficjalna_aplikacja_
    siri_trafila_wlasnie_do_android_market.html