    From: on <o...@o...no>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: mini kablowka - po nowemu
    Date: Wed, 30 May 2012 00:43:38 +0200

    Tak VLC'em się da.
    Dodatkowo VLC obsługuje tunery DVB, więc da się odbierać mux'a jakimś
    donglem USB i od razu streamować poszczególne programy. Nawet kanał z
    mozaiką wszystkich programów da się zrobić. Można też transkodować np.
    do MPEG-2 by użyć tańszych odbiorników albo jeszcze raz do H.264 by
    zmniejszyć przepływność, gdy sieć się zapycha.

    Na dobrym komputerze da się odpalić kilka instancji VLC'a skrypetem więc
    to prawie samograj ;)

    Gdy się tym bawiłem problem z jakim się zetknąłem to "memory leak". VLC
    powoli zżerał dostępną pamięć by po kilku godzinach albo dniach zawiesić
    komputer. Eksperymentowałem jakiś czas temu, na Win XP, wersja na
    Linux'a podobno nie miała tego błędu. Może do tej pory wersje na Win też
    poprawili.