    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: mini wifi
    Date: Sun, 7 Apr 2024 15:40:12 +0100

    On 04/04/2024 16:07, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Pan J.F potrzebuje sie podłączyc do sieci kablowej ethernet,
    > a gniazdka w laptopie brak:

    > Z małych, to spotkałem u kogoś coś podobnego do tych:
    >
    > https://allegro.pl/oferta/router-bezprzewodowy-wifi-
    tp-link-tl-mr3020-3g-4g-v3-0-14842074292

    > https://allegro.pl/oferta/tp-link-tl-wr802n-maly-ada
    pter-wifi-multiroom-nc-10731632123

    > Bateryjnego AP nie widziałem nigdy, ale tu można łatwo użyć
    > power banku, bo do zasilania jest gniazdo USB.

    bateryjne są chociażby Gl-iNet, ale chyba nie tanie. Ja mam x300, bo w
    pracy mi się przydaje - wpinam sieć do gniazda LAN (sieć np dedykowana
    do kamer bez dostępu do internetu) i łączę się bezprzewodowo - choć
    jeszcze nie udało mi się zmusić go do połączenia przez VPN, co byłoby
    dla mnie przydatne do ustawiania kamer - na razie podłączam laptopa i
    przez 4G (albo przy mniejszych obiektach Wifi) łaczę się z nim zdalnym
    pulpitem (raczej bez stałego IP będzie problem z VPN - potrzebuję mieć
    dostęp do dowolnego urządzenia/dowolnego portu)

    Lukasz