  • Data: 2016-06-27 14:58:21
    Temat: Re: miniaturyzacja ;)
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 27 Jun 2016 13:10:11 +0200 Jarosław Sokołowski
    <j...@l...waw.pl> napisał:

    >Niestety termin już zarezerwowany (w branży włókienniczej)

    Jak to zarezerwowany? O ile pamiętam to spotkałem się kilka razy z
    przypadkiem, gdy maszyny z różnych branż nazywały się tak samo, a
    robiły coś zupełnie innego. Na szybko nie przytoczę przykładu, ale coś
    mi się tak kołacze. Nie byłoby jednak problemu gdyby dwie różne
    maszyny nazwać napawarką. Po prostu należałoby je rozróżniać dodając
    dalsze określenia - np. napawarka włókiennicza, napawarka tworzyw
    sztucznych.