  • 211. Data: 2019-02-12 10:22:04
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 12 Feb 2019 10:12:59 +0100, Poldek wrote:
    > Jak byłem pierwszy raz w Anglii, to gdy podszedłem do przejścia (nie
    > wszedłem na nie, tylko się zbliżyłem) kierowca nadjeżdżającego samochodu
    > zatrzymał się przed przejściem, żeby mnie wpuścić na pasy.

    W normalnych krajach to jest norma. Tylko na wschód od Odry ludziom się w
    głowie przewraca jak tylko wsiądą za kółko.

    Mateusz

  • 212. Data: 2019-02-14 18:19:12
    Temat: Re: mistrz , bez sensu .
    Od: "Wladek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> napisał w wiadomości

    > W normalnych krajach to jest norma. Tylko na wschód od Odry ludziom się w
    > głowie przewraca jak tylko wsiądą za kółko.
    >
    > Mateusz

    Zanieczyszczać środowisko, zatrzymując samochód - bez sensu.
    Pieszy może poczekać 15 sekund.
    Ja zawsze stoję daleko od przejścia, żeby debilom nie przyszło do głowy
    zatrzymywać się dla mnie.

  • 213. Data: 2019-02-14 18:38:04
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 14 Feb 2019 18:19:12 +0100, Wladek wrote:
    > Zanieczyszczać środowisko, zatrzymując samochód - bez sensu.

    Bez sensu to jest w ogóle wsiadać w ten zanieczyszczający samochód. Ba,
    co tam wsiadać - samo jego kupno to napędzanie trującego przemysłu.

    > Ja zawsze stoję daleko od przejścia, żeby debilom nie przyszło do głowy
    > zatrzymywać się dla mnie.

    Ale idiota i tak się może zatrzymać... Nie wiesz co takiemu wariatowi
    może do głowy strzelić. Dla pewności sugerowałbym jednak pozostać w domu.

    Mateusz

  • 214. Data: 2019-02-14 18:53:30
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Zanieczyszczać środowisko, zatrzymując samochód - bez sensu.
    > Pieszy może poczekać 15 sekund.
    > Ja zawsze stoję daleko od przejścia, żeby debilom nie przyszło do głowy
    > zatrzymywać się dla mnie.

    Robię podobnie. Udaję, że sobie idę i wcale nie interesuje mnie przejście, a
    jak samochody przejadą, to wtedy na drugą stronę:)

  • 215. Data: 2019-02-14 21:44:39
    Temat: Re: mistrz kierownicy
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 06-01-2019 o 16:37, Shrek pisze:

    > A tobie na serio życzę, żeby cię tir zdjął jak będziesz jechał jak
    > święta krowa swoim pasem do przodu

    No no, ostro. Może jeszcze tego nie wiesz, ale takie życzenia mogą
    obrócić się przeciwko Tobie. Nigdy nikomu nie życzy się źle, nawet w
    myślach. Wszystko ma swoje konsekwencje. Obyś nie musiał się przekonywać
    na własnej skórze.

  • 216. Data: 2019-02-14 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szod b...@a...pl ...

> [...]
    > obrócić się przeciwko Tobie. Nigdy nikomu nie życzy się źle, nawet w
    > myślach. Wszystko ma swoje konsekwencje. Obyś nie musiał się

    Nie odnosząc sie zupełnie do tego co napisał Shrek to: naprawde? Taka
    ciemnote 18 wieczna o przesądach, karmach itp wciskasz? :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 217. Data: 2019-02-14 23:18:21
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 14-02-2019 o 22:59, Budzik pisze:

    > Nie odnosząc sie zupełnie do tego co napisał Shrek to: naprawde? Taka
    > ciemnote 18 wieczna o przesądach, karmach itp wciskasz? :)))

    To nie ma nic wspólnego z przesądami. Co do przesądów, to one sprawdzają
    się tym, którzy w nie wierzą. I nic nie wciskam. Grzecznie informuję.
    Można się śmiać, płakać, przejść obojętnie... Każdy ma swoją wolną wolę.

  • 218. Data: 2019-02-15 00:03:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, February 12, 2019 at 10:22:06 AM UTC+1, Mateusz Viste wrote:

    > W normalnych krajach to jest norma. Tylko na wschód od Odry ludziom się w
    > głowie przewraca jak tylko wsiądą za kółko.

    Czy taka Francja jest normalnym krajem to sprawa mocno dyskusyjna ;)

    Ludziom tez sie za bardzo w glowach nie przewraca, tylko (w miare) przestrzegaja
    przepisow. W takiej Franjci np. jest prawny obowiazek przpuszczenia pieszego
    zblizajacego sie do przejscia, u nas nie ma (jak na razie)

    mamy projekt... https://dziennikzachodni.pl/pieszy-pod-wieksza-ochro
    na-rpo-chce-zmian-w-przepisach-nie-wszyscy-popieraja
    -pomysl/ar/13889059

  • 219. Data: 2019-02-15 18:43:18
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    > A tobie na serio życzę, żeby cię tir zdjął jak będziesz jechał jak święta
    > krowa swoim pasem do przodu, albo na zielonym. Wolałbym, zebyś po prostu
    > zaczął przestrzegać przepisów albo zrezygnował z kierowania samochodem,
    > ale skoro nie rokujesz to trudno. Każdy sposób, żeby wyeliminować takiego
    > typa jak ty za kierownicy jest zadowalający.
    >
    > Shrek

    Coś ci się popi....liło.

    Nie jeżdżę jak święta krowa i przestrzegam przepisów.