  • 101. Data: 2019-01-06 16:28:05
    Temat: Re: mistrz kierownicy
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    news:q0t65s$2p7$2@node1.news.atman.pl...

    > Po prostu ci kretyni uważają, ze mają "w praktyce pierwszeństwo

    > pierwszeństwo pierwszeństwem, ale to pieszy ma spierdalać.
    >
    > Shrek

    to że ty uwazasz się za świętą krowę na przejściu nie oznacza że każdy takim
    jest.

    Mnie jeszcze nikt nie rozjeżdżał na przejściu, ani nie przeganiał.
    Po prostu nie włażę na przejście jeżeli w pobliżu nadjeżdża samochód.

    Wielu debili kierowców zatrzymywało się, aby mnie przepuścić
    chociaż za nimi nikt nie jechał i mogłem przejść, czekając 20 sekund.

  • 102. Data: 2019-01-06 16:37:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.01.2019 o 16:28, Alik pisze:

    > Mnie jeszcze nikt nie rozjeżdżał na przejściu, ani nie przeganiał.
    > Po prostu nie włażę na przejście jeżeli w pobliżu nadjeżdża samochód.

    Ale wiesz, że nie każdy ma pecha mieszkać na wiosce? W mieście w pobliżu
    jest praktycznie zawsze kilka(naście, dziesiąt, set) samochodów.

    A tobie na serio życzę, żeby cię tir zdjął jak będziesz jechał jak
    święta krowa swoim pasem do przodu, albo na zielonym. Wolałbym, zebyś po
    prostu zaczął przestrzegać przepisów albo zrezygnował z kierowania
    samochodem, ale skoro nie rokujesz to trudno. Każdy sposób, żeby
    wyeliminować takiego typa jak ty za kierownicy jest zadowalający.

    Shrek

  • 103. Data: 2019-01-06 16:39:30
    Temat: Re: mistrz kierownicy debil kierowca.
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    Użytkownik "Alik" <s...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wielu debili kierowców zatrzymywało się, aby mnie przepuścić
    > chociaż za nimi nikt nie jechał i mogłem przejść, czekając 20 sekund.

    Ja jako kierowca wielokrotnie musiałem hamować,
    bo debil kierowca przede mną hamował , aby przepuścic pieszego
    stojącego na chodniku.
    Pieszy poczekał by 20 sekund i przeszedł , bo za mną juz nikt nie jechał.

  • 104. Data: 2019-01-06 16:49:09
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 06 Jan 2019 16:39:30 +0100, Alik wrote:
> [...]
    > na chodniku.
    > Pieszy poczekał by 20 sekund i przeszedł , bo za mną juz nikt nie

    Znaczy twoje 20s cenniejsze od 20s pieszego?

    Mateusz

  • 105. Data: 2019-01-06 17:06:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 06 Jan 2019 15:49:09 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > Znaczy twoje 20s cenniejsze od 20s pieszego?

    Poniekad - skoro juz idzie, to widac mu na czasie nie zalezy, bo
    chodzenie jest wolne :-)
    Glupie 200m to sa 2 minuty, a co masz w promieniu 200m ?

    Ale rachunek jest inny - pierwszy kierowca byl widac blisko, wiec
    powiedzmy w ciagu 3s by przejechal, Alik za nim 2-3s, razem pieszy
    traci 6s.

    Jak pierwszy zacznie hamowac, to tez mu to 2-3s zajmie, potem pieszy
    wejdzie na przejscie, po 2-3s zejdzie, pierwszy rusza, rozpedza pare
    s, Alik musi te 2s odstepu zachowac - razem 10-15s straty.
    Razy 2, bo dwa pojazdy :-)
    A jak jeszcze jest zielona fala, z ktorej wypadniesz, to tracisz z
    90s.

    J.

  • 106. Data: 2019-01-06 17:25:10
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    > Ale wiesz, że nie każdy ma pecha mieszkać na wiosce?
    > Shrek

    Nie trafiłeś.
    Jeżdżę i chodzę w mieście wojewódzkim.
    Nigdy nie miałem problemu z przejściem przez jezdnię
    (oczywiście tam gdzie nie ma sygnalizacji świetlnej).
    Jeżeli musiałem czekać to najwyżej jedną minute
    i to nie dlatego że jakiś debil kierowca się zatrzymał;
    w ciągu minuty zawsze była luka w sznurze pojazdów że mogłem bezpiecznie
    przejść.

  • 107. Data: 2019-01-06 18:20:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-06 o 16:28, Alik pisze:

    > to że ty uwazasz się za świętą krowę na przejściu nie oznacza że każdy
    > takim jest.

    A jak jest na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną, trzeba stosować
    się do znaków określających pierwszeństwo?
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 108. Data: 2019-01-06 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Znaczy twoje 20s cenniejsze od 20s pieszego?

    W sumie jakbysmy byli konsekwentni w ekologii to 20s samochodziarza
    bedzie tez cenniejsze dla pieszego.
    Bo jak auto przejedzie płynnie to wyzionie z siebie troche mniej
    trujacych spalin niz jak zahamuje i za chwile znowu bedzie ruszał. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 109. Data: 2019-01-06 19:00:00
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Czyli wtedy gdy nie ma żadnego samochodu w zasięgu wzroku.

    Wtedy pewnie jest najbezpieczniej ale nie, nie o takiej sytuacji mowiłem.

    > Nawet jak
    > masz paranoid mode włączony, to okazuje się, że to nie działa.
    > Widzisz kierowcę, patrzycie sobie w oczy, zwalnia, a na końcu i tak
    > chce cię rozjechać, a zwaniał, bo skręcał.

    Nie wiem, byc moze moje doswiadczenie zyciowe jest zbyt małe ale naprawde
    nie zdarzyło mi sie.
    Natomiast z racji pewnych okolicznosci czesto musze przedostac sie na
    druga strone drogi tam gdzie nie ma przejscia a ruch jest auto za autem.
    I jak to robie bezpiecznie? Ano własnie w taki sposób, ze upewniam sie ze
    kierowca mnie widzi. I nawet czesto mnie puszczaja z wyrozumiałoscią.

    Ale:
    Słuchałem ostatnio wywiadu z gosciem z Jaworzna. Fajnie gada.
    Twierdzi ze to rzeczywiscie jest problem, ze ludzie maja tendencje do
    przyspieszania przed pasami. I to jest masakra.

    Ale od czego Jaworzno zaczeło program 0 ofiar na drodze? Od obwodnicy...

> [...]
    > zachodnią granicę, to okazuje się, że jednak potrafią. I to wskazuje
    > drogę - za wymuszenie jebać, karać, nie wyróżniać - 10 punktów to
    > dobra kara - w praktyce żółta i czerwona kartka. Albo się nauczy
    > albo za drugim razem wyskoczy z prawka i nie będzie pierdolił, że
    > pierwszeństwo pierwszeństwem, ale to pieszy ma spierdalać. Może to
    > nie ładnie, ale tym co takie argumenty wysuwają, życzę żeby im jakiś
    > tir wyegzekwował swoej "pierwszeństwo na podstawie masy". NIe to
    > żebym był mściwy, ale w moim interesie jest żeby kretyna
    > wyeliminował tir, zanim kretyn kogoś zabije.

    Ja nikomu zle nie zycze. nie sadze tez zeby ta rozmowa kogokolwiek
    utwierdzała w jakichkolwiek dodatkowych prawach kierowcy bo w sumie nic
    tu o tym nie było.
    Mowa jest o tym co moze pieszy zeby polepszyc swoje bezpieczenstwo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 110. Data: 2019-01-06 19:21:24
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 06 Jan 2019 17:59:59 +0000, Budzik wrote:
> [...]
    > Bo jak auto przejedzie płynnie to wyzionie z siebie troche mniej
    > trujacych spalin niz jak zahamuje i za chwile znowu bedzie ruszał. :)

    Gdybyśmy byli konsekwentni w ekologii, to w miastach nie byłoby
    samochodów. I problemu "kierowcy vs. piesi" w ogóle by nie było.

    Mateusz