  • 161. Data: 2019-01-08 23:55:52
    Temat: Re: mistrz kierownicy. "idioci".
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    Użytkownik <j...@j...org> napisał w wiadomości
    news:007090c6-f90f-4c3d-9100-8bf1731f48f9@googlegrou
    ps.com...
    On Tuesday, January 8, 2019 at 4:31:55 PM UTC+9, Alik wrote:

    > w sytuacji gdy za nimi nikt nie jedzie, lub za nimi jedzie tylko jeden

    > Uargumentuj.

    Zanieczyszczenie środowiska powodowane przez hamujące , czekające
    i ruszające samochody jest duuuuuuużo większe niż zanieczyszczenie
    środowiska powodowane przez pieszych czekających.

  • 162. Data: 2019-01-08 23:59:37
    Temat: Re: mistrz kierownicy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Jan 2019 22:03:27 +0000 (UTC), tom napisał(a):

    > Dokładnie tak, jak teraz.
    > Zakazem prowadzenia pojazdu.

    No w zasadzie tak, ale trudniej bedzie egzekwowac.

    No i pamietam te prawnicze dyskusje - czy mozna zakazac prowadzenia
    rowerow, skoro nie sa do tego potrzebne uprawnienia ...

    J.

  • 163. Data: 2019-01-09 00:10:17
    Od: tom <t...@l...localdomain>

    Dnia 08.01.2019 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > No w zasadzie tak, ale trudniej bedzie egzekwowac.

    Come on. Jest XXI w. Teraz pewnie też sprawdzają, czy Ty na pewno masz uprawnienia.

    > No i pamietam te prawnicze dyskusje - czy mozna zakazac prowadzenia
    > rowerow, skoro nie sa do tego potrzebne uprawnienia ...

    Nie znam się, ale chyba można dostać wyrok i na samochody i na skutery i rowery.

    Zresztą taka zmiana przepisów nie byłaby nawet kotrowersyjna przy okazji likwidacji
    praw jazdy.

    --
    Tomek

  • 164. Data: 2019-01-09 00:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Alik s...@r...pl ...

    > Ja obserwuję coś przeciwnego.
    > Gdy ktoś zatrzyma się, bo chce skręcić w lewo
    > i za nim zatrzymuje się kilka aut to natychmiast zatrzymuje się
    > jadący z naprzeciwka i przepuszcza skręcającego w lewo.
    > Ale ja jeżdżę w zachodniej części Polski, w miescie
    > siedzibie władz wojewódzkich.

    Ach, to pewnie dlatego.
    Ja tylko z Poznania...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 165. Data: 2019-01-09 02:42:49
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, January 9, 2019 at 7:57:00 AM UTC+9, Alik wrote:
    ps.com...

    > Zanieczyszczenie środowiska powodowane przez hamujące , czekające
    > i ruszające samochody jest duuuuuuużo większe niż zanieczyszczenie
    > środowiska powodowane przez pieszych czekających.

    No jest to jakiś argument. A jeszcze jak rozjechanych pieszych by na świeczki do
    oświetlania mieszkań przerabiać? Ileż wtedy natura by zyskała.

    A tak na serio - masz jakieś wyliczenia? Jakie dokładnie obciążenia natury powodują
    hamujący kierowcy przepuszczający pieszych? Jaki to jest procent smogu, spowijającego
    polskie miasta? Z 50% będzie? Dochodzi już do ciebie kierowco z cegłą zamiast mózgu,
    jakiego idiotę z siebie robisz tego typu pseudoargumentami?

  • 166. Data: 2019-01-09 06:56:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2019 o 23:59, J.F. pisze:

    > No w zasadzie tak, ale trudniej bedzie egzekwowac.
    >
    > No i pamietam te prawnicze dyskusje - czy mozna zakazac prowadzenia
    > rowerow, skoro nie sa do tego potrzebne uprawnienia ...

    Z tego co pamiętam to jak najbardziej można. Objawiało się to kiedyś
    tym, że jak cię złapali z promilami za kierownicą to dostawałeś zakaz
    prowadzenia pojazdów mechanicznych a jak na rowerze to mechanicznych i
    rowerów. Z czego wynikało, że do gesu po następną flaszkę należy jechać
    samochodem a nie ukrainą, bo mniejsza kara...

    Zresztą - czasem sądy orzekają zakaz zbliżania się do kogoś - przecież
    też nie trzeba uprawnień;)

    Shrek

  • 167. Data: 2019-01-09 08:13:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Jan 2019 17:42:49 -0800 (PST), j...@j...org
    napisał(a):

> [...]
    > natury powodują hamujący kierowcy przepuszczający pieszych? Jaki to
    > jest procent smogu, spowijającego polskie miasta? Z 50% będzie?

    Jesli nie wiecej ... ile ci pali auto w spokojnej trasie bez
    autostrady, a ile w miescie ?

    I .. to dzis, gdy nie musisz wszystkich pieszych przepuszczac.

    J.

  • 168. Data: 2019-01-09 08:50:06
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, January 9, 2019 at 4:13:34 PM UTC+9, J.F. wrote:

    > Jesli nie wiecej ... ile ci pali auto w spokojnej trasie bez
    > autostrady, a ile w miescie ?
    >
    > I .. to dzis, gdy nie musisz wszystkich pieszych przepuszczac.

    Serio? Połowa smogu w Polsce jest spowodowana przez to, że kierowcy przepuszczają
    pieszych na pasach? Dosyć śmiałe twierdzenie.

  • 169. Data: 2019-01-09 09:33:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Jan 2019 23:50:06 -0800 (PST), j...@j...org
    napisał(a):

    > Serio? Połowa smogu w Polsce jest spowodowana przez to, że kierowcy
    > przepuszczają pieszych na pasach? Dosyć śmiałe twierdzenie.

    Calego smogu i w calej Polsce to moze nie, ale popatrz kiedys na
    skrzyzowaniu. Moze sie trafi jakis stary diesel,gdzie bedzie widac
    kiedy on dymi a kiedy przestaje.

    U mnie po miescie spalanie ze dwa razy wyzsze niz w kapeluszniczej
    trasie. I co sie z tym paliwem dzieje ?

    J.

  • 170. Data: 2019-01-09 09:58:29
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-08 07:15, Shrek wrote:

    > Żaden - poza tym, że twoje - "piesi zachowują się wyjątkowo głupio" jest
    > z dupy wzięte, bo akyrat wbrew głupim gadkom są oni jednymi z
    > rozsądniejszych użytkowników drogi.

    Gdzie i w czym niby są rozsądniejsi?

    Czy statystyka wypadków z udziałem pieszych potwierdziłyby ten rozsądek?

    Osobiście wątpię by piesi byli rozsądni bo regularnie widuję takich
    którzy wchodzą na przejście wgapieni w komórkę. Nie wiem zupełnie jakie
    powszechne zachowanie kierowców miałbym temu przeciwstawić.

    Odwoływanie się do przepisów nic tu nie da, rzeczywistość jest taka jak
    była, piesi są zwrotniejsi i więcej widzą więc mogą więcej zrobić dla
    bezpieczeństwa niż kierowcy. Tłuką Ci to już chyba wszyscy tutaj.