  • 91. Data: 2019-01-04 01:04:23
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-03 o 22:56, mk4 pisze:

    > Mówiłem o tobie jako kierowcy. Pewnie jak pipa wyjeżdżasz z
    > podporządkowanej a później jęczysz, ze "nie myślałeś że", "nie
    > zakładałeś że", "wydawało się że", "myślałeś że", itd. itp.

    Pewnie jak idiota zapierdalasz i nie dotarł do ciebie fakt że jak
    sto czy dwieście metrów przed twoim bmw wejdzie na przejście
    to masz obowiązek się zatrzymać.

    > Po prostu upewnij się. Tylko tyle. Ale ty tego nie ogarniasz, wiec
    > dlatego lepiej oddaj uprawnienia.

    Od początku tej dyskusji to ty nie ogarniasz.

    > A pieszy też powinien się upewnić. A może on przede wszystkim.

    Jak się upewniał to zapierdalacza w zasięgu widoku nie było.

    > PS. A tak w ogóle to popatrz na to miejsce i postaraj się realnie
    > oszacować ile ten zawodnik mógł tam jechać. Zakładając, ze nie miał
    > zamiaru się zabić. Od strony marketu do świateł na lewo masz ~210m i
    > podobnie w drugą stronę. Do tego jest tam lekki łuk. Ile zatem realnie
    > mógł tam pojechać? A w ogóle to z której strony nadjeżdżał? Z prawej czy
    > z lewej?

    A ile trzeba zapierdalać żeby pieszy wybił dziurę w klejonej przedniej
    szybie i przeniosło go 50 metrów? Ja bym powiedział że ponad setkę.

    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2019-01-04 07:46:27
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 31.12.2018 o 18:09, Cavallino pisze:

    > Jeśli miasta miałoby szerokość JEDNEJ drogi szybkiego ruchu (co
    > powodowałoby że ta droga stanowiłaby główną część tego miasta) to słabe
    > to by były miasta....
    > Rozumiem, że w Trójmieście jest właśnie podobnie, ale akurat nie warto
    > czynić z tego ogółu.

    Nie jest.
    Zwycieśtwa-Grunwaldzka-Niepodległości-Zwycięstwa, która jest osią
    Trójmiasta nie jest w żadnym miejscu drogą szybkiego ruchu, choć są
    miejsca z podniesioną do 70 km/h prędkością dozwoloną.
    Druga oś, którą stanowi S6 jest drogą ekspresową, ale jest ona głównie
    poza miastem (kilka-kilkanaście kilometrów od wspomnianej osi). Pomiędzy
    nimi oraz wokół nich są dzielnice.
    Trójmiasto nie ma zatem szerokości jednej drogi szybkiego ruchu.

    > W Poznaniu nie ma w ogóle dróg szybkiego ruchu w mieście, a to co było
    > już zostało zlikwidowane w ostatnich kilku latach, więc z dzielnicy do
    > dzielnicy w ten sposób nijak nie przejedziesz i o tym mowa.

    A Głogowska? Krzywoustego?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 93. Data: 2019-01-04 10:44:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]

    > podporządkowanej a później jęczysz, ze "nie myślałeś że", "nie
    > zakładałeś że", "wydawało się że", "myślałeś że", itd. itp.

    Ależ matołku, przecież przykład wyjazdu z podporządkowanej jest z dupy.
    Ty pewnie, jeśli w ogóle jeździsz, jak jedziesz ulicą z pierwszeństwem,
    to się zatrzymujesz, wyciągasz lornetkę, i patrzysz czy jakiś twój brak
    bliźniak nie zapierdala 300km/h, aby grzecznie mu ustąpić miejsca i
    wyjść na inteligentnego i przewidującego.

    > Po prostu upewnij się. Tylko tyle. Ale ty tego nie ogarniasz, wiec
    > dlatego lepiej oddaj uprawnienia.

    Nie robisz tak? To jak, oddałeś już uprawnienia? Oh wait, trudno oddać
    coś, czego się nie ma.

    > A pieszy też powinien się upewnić. A może on przede wszystkim.
    >
    > PS. A tak w ogóle to popatrz na to miejsce i postaraj się realnie

    Nie obchodzi mnie ile mógł jechać, odnoszę się do twojego wyrzygu
    "300km/h".

    Ale jeśli jesteś biegłym w tych sprawach, to możesz mi obliczyć, ile
    musiał jechać samochód, aby - trochę przyhamowując - odrzuciło dwie
    osoby na 50 metrów. Wtedy to będzie "postaraj się realnie", bo na razie
    tylko się ośmieszasz.

    --
    Liwiusz

  • 94. Data: 2019-01-04 16:02:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-01-2019 o 07:46, LEPEK pisze:

> [...]
    > Trójmiasta nie jest w żadnym miejscu drogą szybkiego ruchu, choć są
    > miejsca z podniesioną do 70 km/h prędkością dozwoloną.

    Tyle że "jest podobnie" miało oznaczać "wąskie miasto którego większość
    szerokości stanowiłaby droga szybkiego ruchu", a nie że już ten stan
    osiągnięto.

> [...]
    > nimi oraz wokół nich są dzielnice.
    > Trójmiasto nie ma zatem szerokości jednej drogi szybkiego ruchu.

    Czyli miasta o które tak się bałeś jednak nie istnieją? ;-)

    > A Głogowska? Krzywoustego?

    Czekają na swoją kolej, są pomysły żeby pozwężać Głogowską do jednego
    pasa, a na Krzywoustego już pomontowali gdzieniegdzie światła znakomicie
    destablizujące ruch.

    Ale na razie totalnie zepsuli Górny Taras Rataj (Zegrze-Chartowo) i mają
    pomysły na kolejne miejsca....

  • 95. Data: 2019-01-06 08:46:31
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    Użytkownik <j...@j...org> napisał w wiadomości
    ps.com...

    https://natemat.pl/227565,kierowca-tira-przejechal-n
    a-czerwonym-swietle-bulwersujaca-tragedia-w-pomorski

    > Ośmioletnia dziewczynka przechodziła przez przejście dla pieszych
    > w Trąbkach Wielkich niedaleko Gdańska, a o jej bezpieczeństwo dbała mama.
    > Nie uchroniło to jednak dziecka przed śmiercią, którą spowodował kierowca
    > tira.
    > Mężczyzna przejechał na czerwonym świetle.

    Durna mama debil. Nie pierwsza i nie ostatnia - mężczyzn też to dotyczy.
    Nie wchodzi się na przejście dopóki nie jest to bezpieczne.

  • 96. Data: 2019-01-06 12:26:50
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 06 Jan 2019 08:46:31 +0100, Alik wrote:
    > Durna mama debil. Nie pierwsza i nie ostatnia - mężczyzn też to dotyczy.
    > Nie wchodzi się na przejście dopóki nie jest to bezpieczne.

    A kiedy jest "bezpiecznie"? Kiedy nie ma żadnego samochodu w zasięgu
    wzroku? Piesi powinni w takim razie wychodzić z domu wyłącznie w
    godzinach 02:00-05:00.

    Mateusz

  • 97. Data: 2019-01-06 12:58:17
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> napisał w wiadomości

    > A kiedy jest "bezpiecznie"?
    >
    > Mateusz

    Idź do najbliższej szkoły podstawowej na pogadankę dla uczniów :
    "jak bezpiecznie przechodzic przez ulicę".
    Tam dowiesz się kiedy i gdzie przechodzić przez ulicę,
    żeby było bezpiecznie.

  • 98. Data: 2019-01-06 13:00:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A kiedy jest "bezpiecznie"? Kiedy nie ma żadnego samochodu w zasięgu
    > wzroku? Piesi powinni w takim razie wychodzić z domu wyłącznie w
    > godzinach 02:00-05:00.

    Ale wtedy w ryja można zaliczyć albo zgwałcić mogą, więc w ogóle z domu
    nie poinni wychodzić. W dupach się od tej propieszej propagandy
    poprzewaracało. Chodzić by po mieście chcieli...

    Shrek

  • 99. Data: 2019-01-06 16:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > A kiedy jest "bezpiecznie"? Kiedy nie ma żadnego samochodu w zasięgu
    > wzroku? Piesi powinni w takim razie wychodzić z domu wyłącznie w
    > godzinach 02:00-05:00.

    Bezpiecznie jest wtedy kiedy jestes pewny, ze kierowca cie widzi i
    widzisz ze cie przepuszcza.
    A ludzie wchodza na pasy nie majac tej pewnosci, za to majac przekonanie
    ze przeciez ten w aucie MUSI sie zatrzymac.
    I przeciez w wiekoszsci sytuacji tak własnie jest.
    A ze np raz na milion przejsc zdarza sie ze sie nei zatrzyma...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 100. Data: 2019-01-06 16:17:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.01.2019 o 16:00, Budzik pisze:

    > Bezpiecznie jest wtedy kiedy jestes pewny, ze kierowca cie widzi i
    > widzisz ze cie przepuszcza.

    Czyli wtedy gdy nie ma żadnego samochodu w zasięgu wzroku. Nawet jak
    masz paranoid mode włączony, to okazuje się, że to nie działa. Widzisz
    kierowcę, patrzycie sobie w oczy, zwalnia, a na końcu i tak chce cię
    rozjechać, a zwaniał, bo skręcał.

    Po prostu ci kretyni uważają, ze mają "w praktyce pierwszeństwo", a tego
    typu dyskusje ich w tym utwierdzają. Co ciekawe jak wyjadą za zachodnią
    granicę, to okazuje się, że jednak potrafią. I to wskazuje drogę - za
    wymuszenie jebać, karać, nie wyróżniać - 10 punktów to dobra kara - w
    praktyce żółta i czerwona kartka. Albo się nauczy albo za drugim razem
    wyskoczy z prawka i nie będzie pierdolił, że pierwszeństwo
    pierwszeństwem, ale to pieszy ma spierdalać. Może to nie ładnie, ale tym
    co takie argumenty wysuwają, życzę żeby im jakiś tir wyegzekwował swoej
    "pierwszeństwo na podstawie masy". NIe to żebym był mściwy, ale w moim
    interesie jest żeby kretyna wyeliminował tir, zanim kretyn kogoś zabije.

    Shrek