  • Data: 2005-03-25 00:38:17
    Temat: Re: młodociany hosting
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 25 marzec 2005 roku,
    kiedy to Tomasz Śląski posłał(a) w świat wiadomość

    > Ten zaklęty krąg ma swoje podłoże w tym, że mamy IMHO pewną dziurę w rynku
    > pomiędzy super-hiper-profesjonalnymi hostingami
    [...]
    > a hostingami za 10 zeta rocznie
    > Natomiast, nie wiedzieć do końca dlaczego, nie mają siły przebicia oferty,
    > nazwijmy to roboczo półprofesjonalne
    Bo nie ma na nie popytu.
    Z jednej strony portale, czy wielkie serwisy, jak Allegro i oddziały
    korporacji, które zamawiają hosting tylko dlatego, bo tak nakazuje im
    centrala.
    Z drugiej pozostałe firmy, którym wystarczy niemalże wizytówka, by
    zaznaczyć swoją obecność w internecie, bo to modne i na czasie.

    Nasza gospodarka nie jest "internetowa".
    Poprzez sieć nie można załatwić spraw w urzędzie, w TV pierwszą większą
    kampanię banku internetowego prowadzi dopiero teraz ING.
    Z wszystkich hipermarketów Polsce ty - IIRC - tylko w warszawskim Leclerc
    mogę zrobić zakupy przez internet.
    Jak też pamiętam, to w zeszłym roku mieliśmy pierwszą duża księgarnię w
    sieci, która po raz pierwszy przyniosła zysk.
    Telefonia komórkowa (wszyscy trzej operatorzy?) dopiero od kilku miesięcy
    pozwala na zarządzanie abonamentem.
    Podpis elektroniczny wciąż głęboko w lesie, a że zima był długa i ostra, to
    go pewnie wilcy zjedli.
    Polskich multimediów w sieci, ani z zasobów TVNu, TVP, Zetki czy RMFu nie
    uświadczysz.
    Tepsa wprowadziła (jako jedyny dostawca na rynku) co prawda swój intranet
    pod strzechy, ale nawet ta oferta, choć jedyna powszechnie dostępna, wciąż
    jest dość droga, jak na zasobność portfeli Polaków.

    Skoro nie ma w naszym kraju "internetowej klasy średniej", to po cóż nam
    hosting "klasy średniej"?

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,