    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: modem gprs i transmisja z wielu urządzeń
    Date: Thu, 24 Jun 2010 20:06:25 +0000 (UTC)

    Pan Krzysztof napisał:

    > A mozna wiedziec z jaka iloscia modemow pracuje ?

    W tej chwili poniżej dziesięciu. Ale to naprawdę nie ma żadnego znaczenia
    -- wspomniane wcześniej testy dotyczyły serwera przyjmującego dane
    (napisany w perlu). Jedyna rzecz, na jaką warto zwrócić uwagę, to
    zawieszanie się sesji GPRS, czemu na ogół winy jest operator. Trzeba
    więc jakoś sprawdzać transmisję, a w razie czego zrywać i odpalać na
    nowo połączenie. Ale jak się nic złego nie dzieje, to sesja może trwać
    bez awarii nawet tydzień.

    --
    Jarek