    From: d...@a...pl
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: modem zrywa neo
    Date: 28 Sep 2004 10:15:11 +0200

    > Pamiętnego dnia 28-09-2004 00:44, ktoś znany(a) jako
    > d...@a...pl raczył(a) napisać:
    > (...)
    > (...)
    > Jak juz zostalo powiedziane NTG. Przejdz na alt.pl.neostrada.
    > Czesto przydatne jest google.pl. Wystarczylo wpisac trzy zdania i oto
    > wynik http://42.pl/url/8Rm

    -Jak ja lubie takie odpowiedzi "poszukaj na googlach"

    > A swoja droga musisz byc niezly mastah skoro uzywasz takich slow jak
    > stery i virole ;)

    - lol

    A teraz poważniej. Rozwiązania problemu nie znalazłem (na googlach) chociaż
    przeczytałem tysiące postów z grupy alt.pl.neostrada. To że łaty na winde (mam
    komplet, aktywacje i service packa) łatki na via, wył. oszczędzania energi na
    USB. Dodam jeszcze że robiłem format i system postawiony od nowa (niestety nie
    pomogło)