    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: moj wlasny test czasu trwania przenoszenia numeru...
    Date: Thu, 23 Jul 2009 13:40:40 +0200

    J.F. pisze:

    > Dawca ma 6h, ale my musimy wyslac, odpowiedz trzeba przeczytac,
    > przekazac, zauwazyc ..

    A Ty myślisz, że ktoś wysyła mailem/faksem elaboraty na ten temat, które
    trzeba "zauważyć, przekazać"? To się dzieje (a przynajmniej powinno)
    automatycznie - w systemie pojawia się odpowiedni status po uzyskaniu
    odpowiedzi od dawcy i sprawa załatwiona. Wymiana komunikatów jest
    zestandaryzowana. Tutaj jest zgrubny opis:
    http://telekomunikacyjny.blox.pl/2009/07/0907-Szalen
    stwo-MNP.html

    > no a my wychodzimy za 5 minut :-)

    W zasadzie nie widzę problemu, by przenosiny "na pre-paid" zrobić
    identycznie jak z abonamentem: karta SIM z tymczasowym numerem telefonu
    do czasu uwolnienia numeru przez starego operatora... Ciekaw jestem,
    dlaczego tak zrobili tylko dla abonamentu.

    Marek