  • 21. Data: 2010-07-09 11:12:07
    Temat: Re: monster szejset
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Monster napisał(a):
    > 6,5 nie przekroczyłem

    ale z ktorej strony skali nie przekroczyles? :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 22. Data: 2010-07-09 11:24:50
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Don Pedro"
    A temu monsteru to co się stało, że nie v-ka?

    Urwal siem jeden pasek i jest singiel - drugi garnek w promocji dodaja

    Tytus z fabryki

  • 23. Data: 2010-07-09 11:28:47
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Don Pedro"
    > A temu monsteru to co się stało, że nie v-ka?
    >
    > Urwal siem jeden pasek i jest singiel - drugi garnek w promocji dodaja

    ... i odgłos v-ki w .mp3

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 24. Data: 2010-07-09 11:37:39
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    > Jednoosobowy motur kobiecy do miasta i na krotkie wycieczki. Raz na
    > ruski rok zeby zapakowac na niego walek i pojechac 300-500 km. Wiec jak
    > w morde pasuje bo to lekki rowerek jest. Ale nie upieram sie.

    A nie pytales Zefira czy jeszcze ma i nie chce sprzedac ?

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 25. Data: 2010-07-09 13:31:35
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A nie pytales Zefira czy jeszcze ma i nie chce sprzedac ?

    Mowia,ze ten sam Ducat 2 razy do tego samego miasta nie wjezdza ;)

    --
    Zapek

  • 26. Data: 2010-07-09 13:35:21
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jul 9, 3:31 pm, "Zapek" <z...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:4c370a0b$0$19174$65785112@news.neostr
    ada.pl...

    > Mowia,ze ten sam Ducat 2 razy do tego samego miasta nie wjezdza ;)

    Ale zawory bys mogl mu sprawdzic..

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

  • 27. Data: 2010-07-09 13:40:43
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Zapek napisał(a):
    > Mowia,ze ten sam Ducat 2 razy do tego samego miasta nie wjezdza ;)

    Debilu, przeciez ja w Chócie mieszkam!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 28. Data: 2010-07-09 13:50:44
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > Debilu, przeciez ja w Chócie mieszkam!

    Ae miales juz nie kupowac nic ze Slaska.
    A Zefir to przecie ślonzok z Dąbrowy !!!

    --
    Zapek

  • 29. Data: 2010-07-09 13:52:00
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał
    On Jul 9, 3:31 pm, "Zapek" <z...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w
    > wiadomościnews:4c370a0b$0$19174$65785112@news.neostr
    ada.pl...

    >Ale zawory bys mogl mu sprawdzic..
    Spoko.
    Amil dobrze wie jak kupowac niejezdzace sprzety.

    --
    Zapek
    P.S. Poza tym juz sie zaworami nie zajmuje kilka miesiecy ;)

  • 30. Data: 2010-07-09 14:00:13
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Zapek" <z...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Ae miales juz nie kupowac nic ze Slaska.
    > A Zefir to przecie ślonzok z Dąbrowy !!!

    DG nie leży na Śląsku.

    Pzdr

    JKK