  • 11. Data: 2014-07-02 16:00:01
    Temat: Re: motocykliści w akcji ;)
    Od: Mike <m...@m...patrz.w.sigu>

    > Jesteś prymitywnym bydlakiem.

    Lubię czasem sobie odwiedzić grupy dyskusyjne. Na jaki temat by dyskusja
    nie była, zawsze kończy się tak samo ;)

    --
    pozdrawiam
    Mike

  • 12. Data: 2014-07-02 16:04:21
    Od: Mike <m...@m...patrz.w.sigu>

    > ;)

    kurde...sorry

  • 13. Data: 2014-07-02 16:06:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-07-01 19:46, *Icek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Wjechał na czerwonym, po zderzeniu przeleciał przez skrzyżowanie jakieś
    > kilkadziesiąt metrów ;) - żyje
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=AOVPw5f-xoo
    >
    > z lewej strony od pierwszej sekundy,

    Ten post to a'propos wątku "SZ68178" w którym błędy w ITS powodują, że
    wrocławianie nagminnie przejeżdżają na czerwonym świetle? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 14. Data: 2014-07-02 17:48:46
    Od: alugastrin <...@...pl>

    W dniu 2014-07-02 12:43, Hinek pisze:

    > Jesteś prymitywnym bydlakiem.
    > To stwierdzenie faktu.

    Sram ci do ryja :)

    A.

  • 15. Data: 2014-07-02 18:12:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości
> [...]

    >Ten post to a'propos wątku "SZ68178" w którym błędy w ITS powodują,
    >że wrocławianie nagminnie przejeżdżają na czerwonym świetle? :)

    A widzisz tam tramwaj ?
    Miejsce jest, ale torow zabraklo.
    Choc kto wie, moze urzad zaplacil z gory, za 20 lat, jak tory zrobia,
    to system sterowania bedzie juz gotowy :-)

    Chyba ze tam priorytet autobusow dziala - niestety - film za krotki.

    J.

  • 16. Data: 2014-07-02 22:25:10
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-07-01 22:43, masti pisze:

    > i co w tym zabawnego?

    w dodatku sensacja że był wypadek, fascynujące

  • 17. Data: 2014-07-09 00:59:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-07-01 20:46, Mike pisze:

    > wiadomo
    > że światła się zapalają tak aby optymalizować ruch...

    Buahahahahahahahahaha !!!!

    Albo ze zmęczenia nie dopatrzyłem się ironii, albo dutkiewicz z
    nieznanych powodów zrobił ci loda :)

    > Ale co by nie mówić- służby mundurowe na miejscu zdarzenia
    > błyskawicznie ;)

    Eeeeetam ... spóxnieni z 2 sekundy ;D

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 18. Data: 2014-07-09 19:43:32
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Buahahahahahahahahaha !!!!
    >
    > Albo ze zmęczenia nie dopatrzyłem się ironii, albo dutkiewicz z
    > nieznanych powodów zrobił ci loda :)

    pisz "laske" wtedy łatwiej się wymigasz, że to literówka ;)

    Icek