    From: crazy <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: mux-1 przyspieszenie
    Date: Thu, 23 Feb 2012 16:11:38 +0100

    W dniu 2012-02-22 23:11, Terry Jonesty pisze:

    > nie chcę się spierać bo być może coś przekręciłem i nie chce mi się
    > tego teraz sprawdzać - ale główny sens jest ten sam: terminu NIBY
    > dotrzymali ale zamiast na właściwym przekaźniku-nadajniku to jakiś
    > mini-ochłap na dachu wieżowca PRL-owskiego o minimocy 2kW której tylko
    > w oklicznych blokach można odebrać, prawie jakby ktoś amatorską
    > krótkofalówkę sobie postawił żeby popisac się przed kolegami z
    > podwórka...

    Ogarniasz terminy "etap przejściowy", "etap docelowy"?
    Najwidoczniej w chwili obecnej nie było innej możliwości, po ASO
    zostanie przeniesione na częstotliwość (i moc) docelową.
    W wielu przypadkach na częstotliwości docelowej MUX3 działa jakiś kanał
    analogowy. Jest dokumentacja, są przydzielone częstotliwości pod
    konkretne multiplexy.