    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: myjka ultradzwiekowa do trawienia
    Date: Fri, 26 Oct 2012 22:49:27 -0500

    <a...@g...pl> wrote in message
    news:k6913o$a0i$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > W ogólności może i nie ale są takie co 40 stopni daje się ustawić bez
    > grzebania.
    >
    > Na allegro napotkałem też sprzedawców w aukcji zaznaczających możliwość
    > modyfikacji (ta akurat co ją kojarzę miała opisaną modyfikację do 45
    > stopni
    > C). Typowo sprowadza się to do wymiany paru rezystorów.

    Jakich rezystorów?? Widziałeś Ty kiedyś grzałkę do akwarium?
    To zwykle rurka szklana z elementem grzejnym połączonym
    z siecią elektryczną za pośrednictwem termostatu bimetalicznego...
    Regulację temperatury uzyskuje się kręcąc śrubkę która
    zbliża lub oddala od siebie styki tej bimetalicznej blaszki...