eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmnajstarszy telefon z GPSem albo mozliwością podłączenia gps po BT › Re: najstarszy telefon z GPSem albo mozliwością podłączenia gps po BT
  • Data: 2018-03-29 18:57:59
    Temat: Re: najstarszy telefon z GPSem albo mozliwością podłączenia gps po BT
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p9j3im$ucg$...@d...me...
    >dręczy mnie pytanie. jakie były stare, najchętniej z ekranem czarno
    >białym telefony, które miały gps, albo możliwość połączenia z gpsem
    >po bluretooth. Nie chodzi absolutnie o nawigacje takim telefonem,
    >tylko o logowanie przebytej trasy i ewentualnie wyświetlanie
    >prędkości, kierunku.... Czy na javę były takie programy?

    Trekbuddy.

    Ale jak z BT, to juz raczej kolorowy ekran.
    Kup sobie starego garmina, bedzie lepiej.
    Ewentualnie stara nokie z wyswietlaczem transflexive - co to nie
    potrzebuje podswietlenia.
    Ale kolory ma kiepskie :-(

    Do nawigacji tez bylo stosowane, ale juz chyba nikt nie rozwija.

    Uzywalem (przez BT) na SE K550, K750 chyba jeszcze lepszy.

    Cos mi chodzi po glowie, ze Samsung mial jakies z wbudowanym GPS ...
    ale juz raczej kolorowe.

    J.