  • 71. Data: 2017-09-04 00:59:27
    Temat: Re: namagnesowac magnes
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

    [Gitarą]

    > Może i tak, ale ja myslę, że jakby to chcieć pojemnościowo ogarnąć,
    > to trzeba by za wiele problemów rozwiązać,

    Czasy Technologii mają to do siebie, że próbuja mistrzowsko rozwiązać
    problemy, które same sobie stwarzają. Wierzę, że jakiś DSP (albo ASP)
    mógłby zdjąć dźwięk z elektrody przymocowanej tuż obok struny. Ale na
    szczęście te rzeczy po swojemu rozwiązali juz Inni Ludzie. I chwała im
    za to.

    --
    Jarek

  • 72. Data: 2017-09-04 01:51:27
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Czasy Technologii mają to do siebie, że próbuja mistrzowsko rozwiązać
    > problemy, które same sobie stwarzają. Wierzę, że jakiś DSP (albo ASP)

    Jak socjalizm...

    > mógłby zdjąć dźwięk z elektrody przymocowanej tuż obok struny. Ale na

    Wszystko można, pewnie i tensometr, co zmierzy napięcie struny i stosownie
    do jej drgań przekaże sygnał. Obrabiasz, co chcesz. Ale pewnych rzeczy się
    nie przeskoczy.

    > szczęście te rzeczy po swojemu rozwiązali juz Inni Ludzie. I chwała im
    > za to.

    Zrobili, sprawdziło się przez wiele lat - i nie ma co sztucznie kombinować,
    bo jak Kabaret Olgi Lipińskiej zauważył, że co się polepszy, to się
    popieprzy.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 73. Data: 2017-09-04 01:55:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

    > Kabaret Olgi Lipińskiej zauważył, że co się polepszy, to się popieprzy.

    To nie Kabaret Olgi Lipińskiej, to niejaki Maliniak.

    --
    Jarek

  • 74. Data: 2017-09-04 03:37:31
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > To nie Kabaret Olgi Lipińskiej, to niejaki Maliniak.

    Pierwotnie pewnie tak, ale ja bazowałem na tym:
    https://www.youtube.com/watch?v=2VkQcpMhrxI

  • 75. Data: 2017-09-04 09:00:27
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2017-09-04 o 00:08, HF5BS pisze:

> [...]
    > Można oczywiście, zrobić to pojemnościowo, można optycznie, itd., proces
    > pozyskiwania dźwięku nie jest związany nierozerwalnie z jego
    > przetwarzaniem.
    > BTW. Utwór, gdzie OH wspaniale akompaniują pewnemu nieżyjącemu już
    > artyście, warto poświęcić te 7 minut i 20 sekund na obejrzenie...
    > https://www.youtube.com/watch?v=YrLk4vdY28Q 35-sekundowa solówka w 3:05
    > wbija mnie w krzesło.
    > Warto też posłuchać wersji również już nieżyjącego Macieja Zembatego...
    > https://www.youtube.com/watch?v=PR4gAFCGH6Y trwa 4:43.
    > Dziś razem śpiewają to Panu, tam w górze...

    No, jeżeli chcesz kogoś potrafiącego coś z tym instrumentem zrobić i nie
    przeraża jazz to posłuchaj:
    https://youtu.be/tsW3V4rrRsw?t=356
    Niestety na youtube mało jest tego i raczej te mniej ciekawe - pilnują
    dobrze. Dopiero na spotify można posłuchać. Frogs In Space i Pednel Der
    Zeit cały czas mnie "męczą", ale nie ze względów technicznych.
    Na youtube za to można zobaczyć jak gra proste kawałki, np tu:
    https://youtu.be/LYP7Mxss3_U?t=452

    Pozdrawiam

    DD

  • 76. Data: 2017-09-12 02:14:04
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2017-08-07 o 08:35, tck pisze:

    > Użytkownik "mk" <reverse_lp.pw@myzskm> napisał w wiadomości
    a.pl...

    > jest jeszcze coś takiego jak folia magnetyczna do reklam na samochodach

    Skuszony atrakcyjną ceną kupiłem samoprzylepny pasek magnetyczny w
    Castoramie. Niestety okazało się, że ma bieguny wzdłuż długości (niczym
    żółto-zielona taśma izolacyjna PE).

    pzdr
    mk