  • 1. Data: 2017-08-02 23:45:25
    Temat: Spartan FPGA
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Mam kość XILINX - XC3S4000 - 4FGG676I - SPARTAN-3 FPGA 4M STD 676-FBGA
    co można do niej dokupić?
    Czy
    https://pl.aliexpress.com/item/Free-ship-New-Xilinx-
    FPGA-development-kit-Xilinx-spartan-6-development-bo
    ard-with-SDRAM-EEPROM-FLASH/32699731890.html

    https://pl.aliexpress.com/item/New-Xilinx-FPGA-devel
    opment-board-Xilinx-spartan-6-core-board-free-ship/3
    2692200648.html

    Jak zacząć działać, jak przyłączyć do komputera , jaka literatura?

  • 2. Data: 2017-08-03 10:40:02
    Temat: Re: Spartan FPGA
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 2 sierpnia 2017 23:45:26 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:
    > Mam kość XILINX - XC3S4000 - 4FGG676I - SPARTAN-3 FPGA 4M STD 676-FBGA
    > co można do niej dokupić?

    Parę rezystorów, kondziorów, pamięć konfiguracyjnąi w zasadzie tyle.. Dalej musisz
    doprojektować własne peryferia, PCB, itd.

> [...]
    2692200648.html

    > Jak zacząć działać, jak przyłączyć do komputera , jaka literatura?

    Sugerowałbym tę pierwszą pozycję. Tak czy inaczej, do zrekonfigurowania FPGA będziesz
    jeszcze potrzebował Xilinx USB Platform Cable. Jest do kupienia chyba w kamami za
    rozsądne pieniądze, ale na pewno taniej znajdziesz na Aliexpress. Co do literatury,
    od cholery masz na stronie Xilinxa. Tam znajdziesz dosłownie wszystko co jest Ci
    potrzebne.

  • 3. Data: 2017-08-04 16:39:22
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no bronek - przyznaj jak wdzięczny jesteś za taką merytoryczną wypowiedź
    wielkiego lidera tej grupy i właściwie całej wolnej europy!