eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynapsułem peugeot 306 1,6 8v nfz › Re: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
  • Data: 2013-07-18 10:35:37
    Temat: Re: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-07-17 12:36, Ukaniu pisze:
    >
    > Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:ks4ec3$k6a$1@speranza.aioe.org...
    >> może skonsultuj się z jakimś zakładem ślusarsko/tokarskim oni mają
    >> różne patenty i technologie na takie przypadki...
    >
    > Dokładnie, mnie czasem zadziwia co czasem potrafią dobrzy ślusarze.
    > Problem w tym, że słupek takiego silnika pewnie można mieć za 400 i
    > inwestować się nie opłaca bo raz pęknięty a dwa to wżery ma mocne.
    >

    Dokładnie. Postanowiłem że zmieniam blok przez wżery. Czym się kierować
    przy zakupie silnika? Nie widzę do swojego modelu tylko dołu więc będę
    musiał kupić całość i oddać do kogoś kto połączy już splanowaną głowice
    z silnika 1 z dołem silnika 2. Co sprawdzić przy zakupie silnika 2? Na
    pierwsze rozeznanie widzę że każdy handlarz pisze że silnik w stanie
    "bardzo dobrym" ale jak zapytać po czym stwierdza, czy chodź by był test
    kompresji to wyjaśnia że ściągnięty z jeżdżącego auta. Moje auto też
    jeździło przed zdjęciem głowicy, tylko lał się po bloku olej, gotował
    się płyn chłodzący a na zaworach było bagno po poprzedniej właścicielce
    która olej zmieniała co 2 lata bo nie przekroczyła przebiegu 10 000 km.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: