  • 1. Data: 2017-03-03 16:06:32
    Temat: nie działa obracanie ekrany samsung s5
    Od: mKr <m...@o...pl>

    witam
    nie dziala mi obracanie ekranu w samsung s5, kupilem go niedawno i nie
    wiem jak to naprawic, u gory w opcjach mam wlaczona ta opcje,
    resetowalem i nic

  • 2. Data: 2017-03-03 16:17:27
    Temat: Re: nie działa obracanie ekrany samsung s5
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 03.03.2017 o 16:06, mKr pisze:
    > witam
    > nie dziala mi obracanie ekranu w samsung s5, kupilem go niedawno i nie
    > wiem jak to naprawic, u gory w opcjach mam wlaczona ta opcje,
    > resetowalem i nic
    root jest? usuwałeś jakieś programy?
    ToMasz

  • 3. Data: 2017-03-03 16:31:31
    Od: mKr <m...@o...pl>

    W dniu 2017-03-03 o 16:17, ToMasz pisze:
    > root jest? usuwałeś jakieś programy?
    > ToMasz

    ustawienia fabryczne sa
    root nie wiem co to jest :)

  • 4. Data: 2017-03-03 18:51:51
    Od: mKr <m...@o...pl>

    ile moze kosztowac naprawa jak jest uszkodzony akcelometr ?

  • 5. Data: 2017-03-03 18:57:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.03.2017 o 18:51, mKr pisze:
    > ile moze kosztowac naprawa jak jest uszkodzony akcelometr ?
    czy programy które muszą wyświetlać poziomo, tak robią czy nie? Np
    videostar, ipla, czy jakieś tam gry?

    ToMasz

  • 6. Data: 2017-03-03 20:05:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Mar 2017 18:51:51 +0100, mKr napisał(a):

    > ile moze kosztowac naprawa jak jest uszkodzony akcelometr ?

    Sciagnij sobie Sensor Guru - akcelerometry sa dosc odporne.

    Jesli nie ustawienia ... tylko na niektorych programach obraca.
    No i jeszcze reset do ustawien fabrycznych zostaje.

    J.

  • 7. Data: 2017-03-03 21:43:26
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    mKr <m...@o...pl> wrote:
    > witam
    > nie dziala mi obracanie ekranu w samsung s5, kupilem go niedawno i nie
    > wiem jak to naprawic, u gory w opcjach mam wlaczona ta opcje,
    > resetowalem i nic

    Gdy uruchomisz np. przeglądarkę internetową - obraca się?

  • 8. Data: 2017-03-03 22:08:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-03 o 21:43, Andrzej pisze:
    > Gdy uruchomisz np. przeglądarkę internetową - obraca się?
    Samo się nie obróci. Trzeba telefon najpierw obrócić poziomo. To chyba
    jasne.

    --
    animka

  • 9. Data: 2017-03-04 05:42:45
    Od: Aniuska <f...@f...pl>

    jak biore np pisanie smsow to sie nie obraca, przegladarka tez nie. ale
    np jak wlaczam yotube na pelny ekran to ekran jest w bok

  • 10. Data: 2017-03-04 07:10:02
    Od: mKr <m...@o...pl>

    W dniu 2017-03-03 o 20:05, J.F. pisze:

    > Sciagnij sobie Sensor Guru - akcelerometry sa dosc odporne.
    >
    > Jesli nie ustawienia ... tylko na niektorych programach obraca.
    > No i jeszcze reset do ustawien fabrycznych zostaje.
    >

    > J.

    sensor guru zainstalowany, accelerometr wszystkie NO DATA
    magnetic field - wartosci sie zmieniaja
    gyroskop wszystko NO DATA