  • Data: 2011-09-10 13:03:42
    Temat: Re: nie karmic trolla
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Jul 2011, szufla wrote:

    > Przeczytaj caly watek bo gdzies sie urwales zaraz na poczatku i zostales
    > w lesie.
    > Nikt tu kolejnemu tumanowi nie bedzie wszystkiego tlumaczyl od poczatku.

    Cavallino, ale oni obaj (to i szufla) naprawdę mają rację.
    W przepisie jest bzdura (i jak sądzę, przepis nie obowiązuje, bo
    pierwszeństwo mają zapisy konwencji międzynarodowej).
    Prawidłowe zachowanie kierowcy to jedno (oczywiście powinien
    się zatrzymać), prawidłowa treść PoRD to drugie.

    pzdr, Gotfryd