  • 41. Data: 2009-09-14 23:31:18
    Temat: Re: nielegalna identyfikcja
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat"
    <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> napisał w wiadomości
    news:h8mgni$m9p$2@pyro.tvk.wroc.pl...
    > Tia.... i dalej jest do wyfiltrowania na wejściu ruchu do Polski.
    >
    > Zaraz okaże się że Al-Kaida ma centralę w Pcimiu Dolnym, gdyż
    > wydzwania z
    > jedynej budki telefonicznej tam dostępnej......

    W Klewkach jest :))

    --
    "E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
    (C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;

  • 42. Data: 2009-09-15 19:14:05
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 10 Wrz, 16:44, mwk <J...@s...com> pisze...

> [...]
    > firmy - to jest legalnie to samo co Caller ID Spoofing i dziala to
    > identycznie tak samo w praktyce.

    > Tutaj nie potrzeba byc zwolennikiem zadnej firmy FORMALNIE
    > sprzedajacej tego typu uslugi - ja tylko stwierdzam ze to jest mozliwe
    > od dawna w roznych formach - kazdy uzytkownik Betamax, ktorych w
    > Polsce jest sporo, moze sobie wklepac dowolny numer do wyswietlania -
    > w tym przypadku jest to OGRANICZONE do numerow ktore uzytkownik moze
    > zweryfikowac ale to nie jest nic innego jak wlasnie to samo co Caller
    > ID Spoofing w swojej pierwotnej i podstawowej postaci dostepnej od

    Zejdź mentalnie "na ziemię" tzn. na stary kontynent a zobaczysz, że
    Europa (ETSI) bardzo "śrubuje" w tej kwestii swoje oczekiwania-
    standardy.
    Usługę, która tak Cię ekscytuje nie świadczy chyba żaden liczący się
    operator w Europie nie licząc oczywiście wolnej amerykanki w VoIP-ach,
    ale to inna para kaloszy.
    Zatem Ameryka musi się jeszcze duuuuuużo nauczyć... od nas :)

    Zresztą USA wcale nie ekscytuje się tą usługą tak jak Ty, wręcz
    przeciwnie:
    "Legislation in the United States
    On June 27, 2007, the United States Senate Committee on Commerce,
    Science and Transportation approved and submitted to the Senate
    calendar S.704, a bill that would make it a crime to spoof caller ID.
    Dubbed the "Truth in Caller ID Act of 2007", the bill would outlaw
    causing "any caller identification service to transmit misleading or
    inaccurate caller identification information" via "any
    telecommunications service or IP-enabled voice service". Law
    enforcement is exempted from the rule. A similar bill, HR251, was
    introduced and passed in the House of Representatives. It had been
    referred to the same Senate committee that approved S.704. [1] [2] The
    bill never became law due to the full Senate never voting on it; it
    was added to the Senate Legislative Calendar under General Orders, but
    no vote was taken, and at the end of the 110th Congress, the bill
    expired (all pending legislation not voted into law at the end of the
    House term, a.k.a. end of a session of Congress, is dead).[3] The bill
    was reintroduced in the Senate on January 7, 2009, by Senator Bill
    Nelson (FL) and 3 co-sponsors as S.30, the Truth in Caller ID Act of
    2009, and referred to the same committee.[4]"

    Ircys