  • 1. Data: 2010-09-11 16:24:47
    Temat: no pointing device - przy starcie peceta
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Zmieniłem mysz z usb-owej na taką po BT. Działa OK ale przy starcie
    kompa dostaję regularny komunikat "no pointing device" i propozycję
    albo wejścia do biosu albo dalszego startu peceta.
    Jeśli wybiorę drugie to oczywiście dalej jest już OK ale to pytanie
    przy każdym starcie jest mocno irytujące :/
    Da się to jakoś usunąć bez podpinania innego gryzonia?
    Pecet to IBM ThinkCentre M50 jeśli to ma znaczenie, dongiel BT to
    jakiś chiński no-namem, mysz to esperanza em117.

    --
    Wojtek

  • 2. Data: 2010-09-11 19:19:24
    Temat: Re: no pointing device - przy starcie peceta
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > przy każdym starcie jest mocno irytujące :/
    > Da się to jakoś usunąć bez podpinania innego gryzonia?

    przecież mogą być podpięte 2 myszy. Systemowi to nie przeszkadza bo można
    używać każdej z nich.

  • 3. Data: 2010-09-11 19:30:40
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Doxent wrote:

    > przecież mogą być podpięte 2 myszy. Systemowi to nie przeszkadza
    > bo można używać każdej z nich.

    Tyle to wiem. Ja nie chcę mieć myszy USBowej bo poza mniejszą
    wygodą brakuje mi portów USB. Myszy PS2 nie mam i kupować nie chcę.

    --
    Wojtek

  • 4. Data: 2010-09-11 20:43:23
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Wojtek nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Tyle to wiem. Ja nie chcę mieć myszy USBowej bo poza mniejszą
    > wygodą brakuje mi portów USB. Myszy PS2 nie mam i kupować nie chcę.

    A nie możesz wyłaczyć z BIOSie stawania na błędach?
    Przem

  • 5. Data: 2010-09-11 21:57:44
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Przemek wrote:

    > A nie możesz wyłaczyć z BIOSie stawania na błędach?

    Dzięki

    --
    Wojtek