eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programming[asm] normalize na fpu › Re: normalize na fpu
  • Data: 2012-08-13 20:24:03
    Temat: Re: normalize na fpu
    Od: " kenobi" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michoo <m...@v...pl> napisał(a):

    > On 13.08.2012 15:31, bartekltg wrote:
    > > On 12 Sie, 11:48, " kenobi"<f...@g...pl> wrote:
    > >
    > >> 90 cykli - i tak szybciej niz to co wyprodukowal moj
    > >> kompiletor (150) [dokladnie nie wiem nawet czemu
    > >> moze przez to ze ta funkcja jest okrojona tj nie
    > >> sprawdza czy nie ma dzielenia przez 0 ;-)
    > >
    > > Sprzed której wojny to kompilator?
    > [...]
    > > Na oko wręcz szybciej:)
    > A jakby tak użyć SSE? - przecież nie robi się normalizacji na jednym
    > wektorze tylko zazwyczaj na całej paczce, więc warto zadbać o potokowość:
    >
    > - zapakować wektor (a,b,c,0)
    > - MULPS
    > - 3 MOV* + ADD, żeby dostać sumę
    > - SQRTSS
    > - 3 MOV* żeby powielić 3 razy
    > - DIVPS
    >
    >
    wiadomo,
    moge przetwarzac w raytracerze 8 pixeli na raz i pod avx powinno
    to byc mw kosztem jednego,
    acz nie wiem czy nie pojawialyby sie pewne trudnosci
    zwiazane z tym ze w tej paczce 8 pixeli np
    piec moze jako odbite od kulki isc jedna sciezka liczenia
    a 3 pozostale jako przechodzace obok kulki zupelnie inną
    (np odbic sie od plaszczyzny w tle)
    nie mam pojecia jak koduje sie takie 'rozszczepione'
    obliczenia -- Tymczasowo chce sobie tylko przypomniec kodowanie
    pod fpu









    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: