  • 1. Data: 2010-07-07 12:49:38
    Temat: nowe BMW
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    http://moto.onet.pl/1618046,1,olbrzym-ze-stajni-bmw,
    artykul.html?node=19735
    --
    pozdrawiam
    mmaurycy
    SYM HUSKY już 150 :)
    http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125

  • 2. Data: 2010-07-07 14:20:48
    Temat: Re: nowe BMW
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-07 14:49:38 +0200, mmaurycy <m...@v...pl> said:

    > http://moto.onet.pl/1618046,1,olbrzym-ze-stajni-bmw,
    artykul.html?node=19735

    Już w zeszłym roku na jesieni pokazywali koncepta na którychś targach.

    de Fresz

  • 3. Data: 2010-07-08 18:13:20
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-07-07 14:49, mmaurycy pisze:
    > http://moto.onet.pl/1618046,1,olbrzym-ze-stajni-bmw,
    artykul.html?node=19735

    moze byc fany motur z tego. Taki nastepca duzych mocnych turystow jak
    ZZR1100 czy XX

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 4. Data: 2010-07-08 20:03:20
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 8 Lip, 20:13, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    ,artykul.html?node...

    > moze byc fany motur z tego. Taki nastepca duzych mocnych turystow jak
    > ZZR1100 czy XX
    Taa, juz widze jak pierdola sie w nim sprzegla, skrzynie, dyfry, absy,
    immobilisery, panewki czy cokolwiek innego.Zwlaszcza jek jestes np. w
    Slowenii...
    Nigdy wiecej BMW. Niech oni najpierw pojada na kilka miesiecy do
    Japonii i naucza sie, ze nie mozna robic motocykli z bakelitu.

    pzdr, dr
    14/525

  • 5. Data: 2010-07-09 08:43:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 08 Jul 2010 13:03:20 -0700, osobnik zwany doktorski
    wystukał:

> [...]
    > Nigdy wiecej BMW. Niech oni najpierw pojada na kilka miesiecy do Japonii
    > i naucza sie, ze nie mozna robic motocykli z bakelitu.

    zaraz po tym jak japońce nauczą się, że nie montuje się gumowych
    przewodów hamulcowych :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 6. Data: 2010-07-09 09:08:35
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-09 10:43:17 +0200, masti <g...@t...hell> said:

    > zaraz po tym jak japońce nauczą się, że nie montuje się gumowych
    > przewodów hamulcowych :)

    Tak po piwnej rozmowie z Doktorskim - ale przewody se zapdejtujesz za,
    niech bedzie pińcet. A dyfer? A zmemloną skrzynie? A zajechane w 20kkm
    sprzęgło? Mercedes tera to też już nie to samo, co dawniej. Się widać
    dobre Bumy skończyły w okolicach serii R1150.

    de Fresz

  • 7. Data: 2010-07-09 10:13:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 09 Jul 2010 11:08:35 +0200, osobnik zwany de Fresz
    wystukał:

> [...]
    > sprzęgło? Mercedes tera to też już nie to samo, co dawniej. Się widać
    > dobre Bumy skończyły w okolicach serii R1150.

    no za pińcet. A mam 82kkm i nic się nie psuje :)

  • 8. Data: 2010-07-09 10:16:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-09, masti <g...@t...hell> wrote:

    > no za pińcet. A mam 82kkm i nic się nie psuje :)

    No wienc napisal, ze dobre Bumy sie skonczyly w okolicach serii R1150.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-07-09 10:21:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 09 Jul 2010 10:16:16 +0000, osobnik zwany AZ wystukał:

    > No wienc napisal, ze dobre Bumy sie skonczyly w okolicach serii R1150.

    no wiem :)
    bym się zupgradeował na 1150 max. 1200 sie mi nie podoba :(

  • 10. Data: 2010-07-09 10:42:23
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-09 12:21:59 +0200, masti <g...@t...hell> said:

    > no wiem :)
    > bym się zupgradeował na 1150 max. 1200 sie mi nie podoba :(

    No. A jakże pochlebna opinia Doktorskiego (i nie tylko jego) dotyczy
    serii K1200. Można przez aproksymację zakładać, że nowej K1600 będzie
    technologicznie bliżej do nich niż do R1100-1150.

    de Fresz